Z myślą o kibicach przybywających na Euro 2012, Netia przygotowała wyjątkową ofertę dla branży gastronomicznej – „Wi-Fi dla kibiców”. Wraz z dostępem do internetu, właściciele lokali otrzymają bezpłatnie dodatkową sieć bezprzewodową dla swoich gości i będą mogli dołączyć do światowej społeczności Wi-Fi FON.
Każdy lokal gastronomiczny, który zamówi nową usługę Netii „Wi-Fi dla kibiców”, otrzyma szybki Internet w pakiecie z telefonem, w cenie już od 29,90 zł netto miesięcznie (przy szybkości transferu do 4 Mbit/s i cenie za cały pakiet wraz z telefonem 69,80 zł) wraz z nowoczesnym, wielofunkcyjnym i bezprzewodowym routerem Netia Spot.
Dodatkowo, lokale które skorzystają z nowej oferty Netii – w ramach promocji i bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat – otrzymają wydzieloną, bezpieczną sieć bezprzewodową dla swoich gości. Każdy lokal będzie również mógł przyłączyć się do największej na świecie sieci hot spotów FON i tym samym znaleźć się na światowej mapie hot spotów.
W przypadku większych lub wielopoziomowych lokali, można zamówić urządzenie wzmacniające zasięg publicznej, bezprzewodowej sieci Wi-Fi z routera Netia Spot – WiFi Extender – w cenie 10 zł netto miesięcznie. Zastosowanie Wi-Fi Extendera pozwala na dotarcie sygnału Wi-Fi do miejsc, które w typowych warunkach są poza zasięgiem sieci bezprzewodowej, lub w których sygnał jest bardzo słaby.
Punkty gastronomiczne, które skorzystają z oferty „Wi-Fi dla kibiców” otrzymają również komplet materiałów marketingowych informujących klientów o dostępności w lokalu bezpłatnego, bezprzewodowego internetu, tj. naklejki, plakat oraz komplet do tworzenia zmywalnego graffiti na chodniku.
Oferta „Wi-Fi dla kibiców” dostępna jest w sprzedaży do 25 maja 2012.
źródło: Netia
Kan
Mecz przy kufelku piwa w lokalu gastronomicznym super sprawa. Plus dla Netii
Zawsze jest to jakiś sposób do rozpowszechnienia inicjatywy darmowego dostępu do internetu (www.fon.com) która na zachodzie funkcjonuje doskonale już od wielu lat a nas… cóż – oto Polska właśnie!
jakim trzeba byc nieudacznikiem i frajerem by wydawac tyle kasy bez wcześniejszego przetestowania gadzetu