Jesteś tutaj:-, Netia, Newsy, Reklama, Rynek, Taryfy stacjonarne-To już koniec reklam Netii z Tomaszem Kotem

To już koniec reklam Netii z Tomaszem Kotem

Popularny aktor definitywnie znika z margetingowych planów telekomu. Choć telewizyjne spoty cieszyły się dużą popularnością, Netia woli postawić na promocję w internecie – zapowiada w rozmowie z Money.pl prezes operatora, Mirosław Godlewski.

Trzy miesiące po zmianie wizerunku Netia jest zadowolona z reakcji rynku i klientów. Nowa twarz telekomu kosztowała – jak ujawnia Godlewski – kilkaset tysięcy złotych. Nie ma w niej już jednak miejsca dla popularnego aktora, kojarzonego z reklamami firmy przez ostatnie lata.

Zmiany należy wprowadzać, kiedy jest się na szczycie, kiedy nie wyczerpały się jeszcze impet i potencjał produktu. Niestety, bardzo często prace nad nową kampanią rozpoczynają się gdy wizerunek firmy jest już przestarzały. Wynika to ze zwykłego lenistwa i przyzwyczajenia – tłumaczy Mirosław Godlewski w rozmowie z Money.pl. – Spotkałem się z opinią, że jeszcze trochę reklam z Tomaszem Kotem i okaże się, że Netia to właśnie Tomasz Kot, a nie wartość sama w sobie.

Godlewski nie ukrywa, że decyzja o rozstaniu z aktorem wywołała zamieszanie w dziale marketingu firmy.

Pracownicy złapali się za głowy. Wszystko było przecież poukładane, a każda kolejna odsłona Tomasza Kota wydawała się być skazana na sukces – przyznaje w Money.pl prezes Netii. – To jednak krótka droga do niebezpiecznego samozadowolenia i trochę jak z mięśniami – jeśli się ich nie używa, zaczynają słabnąć i zanikać.

Nowa kampania Netii jest rozpisana – podobnie jak ta z Tomaszem Kotem – na kilka lat. Tym razem jednak głównym kanałem nie będzie telewizja, a internet.

To ogólnoświatowy trend. W naszym przypadku szczególnie ważny, bo spójny z wizerunkiem, jaki budujemy. Trudno, by firma internetowa promowała się głównie na tradycyjnych nośnikach, bilbordach czy w prasie – mówi Money.pl Mirosław Godlewski. – Kampanie internetowe są dużo bardziej kreatywne i pomysłowe niż telewizyjne, a sposoby na promocję – nieograniczone.

Cały wywiad dostępny jest: Tutaj

źrodło: Money.pl

Kan

Autor |2011-06-16T12:06:23+02:0016 czerwca 2011 12:06|Kategorie: Internet, Netia, Newsy, Reklama, Rynek, Taryfy stacjonarne|Tagi: , , , , |5 komentarzy

5 komentarzy

  1. Iomega 16 czerwca 2011 w 10:24 - Odpowiedz

    Chyba jedna reklamy z Kotem sie nie sprawdziły, bo kto rezygnuje z ciekawie pokazanej oferty? Tak nawiasem to moim zdaniem podobny los moze spotkać wkrótce Nowickiego w T-mobile. Też reklamy nie trafiają do ludzi.

  2. jogi 16 czerwca 2011 w 16:24 - Odpowiedz

    chyba tylko w reklamach ING Marek Kondrat trzyma się tak długo…

  3. michalina 20 czerwca 2011 w 11:21 - Odpowiedz

    szczerze mówiąc, ciężko jest stworzyć trafiającą do ludzi reklamę. Netia zmienia swój wizerunek i nic raczej, na to nie poradzimy. Według mnie, jedną z lepszych reklam wizerunkowo – ofertowych są spoty reklamowe konkurencyjnej TP. Taka reklamówka, przykładowo niedawnej porównywarki ofert TP – Filtruj, jest śmieszna, ale w dość konkretny sposób tłumaczy widzą na czym polega usługa.

  4. bruno 27 czerwca 2011 w 20:19 - Odpowiedz

    Szkoda, bo akurat reklamy z Kotem były genialne. Tak samo bardzo lubię reklamy z kabaretem Mumio czy reklamy Heyah. Są inne, niestandardowe, z poczuciem humoru.

  5. sebi997 7 lipca 2011 w 05:04 - Odpowiedz

    Szcegolnie podrobka Kaszpirowskiego byla fajna choc dentysta i kardiolog te byl smieszny

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile