Grupa Cyfrowego Polsatu obecnie jest jedynie mniejszościowym udziałowcem Premium Mobile. Akta rejestrowe operatora MVNO na sieci Polkomtela – ujawniły zmiany oznaczające, że grupa kapitałowa operatora-hosta zainwestowała w swojego partnera – informuje telko.in.

– Grupa Cyfrowego Polsatu obecnie jest jedynie mniejszościowym udziałowcem Premium Mobile. Kontrolę posiada inna firma związana z Zygmuntem Solorzem, ale nie wchodząca w skład grupy Cyfrowy Polsat – potwierdza Tomasz Matwiejczuk z grupy CP. – Głównym powodem pozostawienia Premium Mobile poza strukturą grupy Cyfrowego Polsatu jest chęć zachowania niskokosztowego modelu biznesowego operatora.

– Nasze zainteresowanie współpracą z Premium Mobile wynika z udanego wejścia tego operatora w segment mobilny. Jest naszym klientem hurtowym i bardzo sobie chwalimy wzajemną współpracę. Stąd postanowiliśmy wspomóc ich rozwój, angażując się kapitałowo w przedsięwzięcie. Tym samym zabezpieczamy sobie długotrwałą współpracę z cennym i perspektywicznym klientem – mówi Tomasz Matwiejczuk.

Więcej na ten temat przeczytacie: Cyfrowy Polsat kupuje własnego MVNO

Marka Premium Mobile jest dynamicznie rozwijającą się siecią wirtualnej telefonii komórkowej w Polsce (MVNO, Mobile Virtual Network Operator), pomimo tego że jest jedną z najmłodszych sieci. Wedle ostatnich informacji pozyskał 70 tys. klientów. Zestawienia UKE pokazują, że Premium Mobile wybierała znaczna część abonentów w 2017 roku przenoszących swój numer telefonu komórkowego.

Czytaj też: Premium Mobile liderem MNP wśród MVNO w całym 2017 roku

„W raportach publikowanych przez UKE jest cala prawda o naszej filozofii rozwoju marki. Statystki pokazują, że Klienci cenią sobie niskie ceny, proste zasady i przejrzystość oferty Premium Mobile, przy zachowaniu wysokich standardów obsługi. Jednym słowem nasza strategia zawarta w motto firmy – Różnica jest w cenie – sprawdza się w praktyce.” – komentuje Dariusz Chlastawa, wiceprezes zarządu Premium Mobile.

Premium Mobile to po prostu operator komórkowy z jasnym przesłaniem: „różnica jest w cenie”. Proponuje oferty prowadzenia rozmów telefonicznych i wysyłania wiadomości tekstowych bez limitu na terenie Polski, z dużą ilością szybkiego internetu, w jakości takiej samej, jak najwięksi operatorzy, ale w cenie znacząco niższej.

Premium Mobile działa na infrastrukturze sieci Plus, czyli posiada taki sam zasięg, szybkość internetu w technologii LTE oraz jakość sieci, jak Plus. Co zatem wyróżnia firmę na rynku wśród operatorów? Dba o koszty, a wszystkie oszczędności przeznacza na obniżenie cen oferowanych klientom usług. W Premium Mobile płaci się za usługę, a nie za drogie kampanie reklamowe celebrytów, znane osoby, tysiące pracowników czy wielkie siedziby. Ponieważ firma nie musi tego wszystkiego utrzymywać, klient nie musi za to płacić. Ma prostą, przejrzystą ofertę bez zobowiązań i „haczyków”.

Premium Mobile w stosunku do klientów przyjmuje zasadę H2H (Human2Human). Dba o bezpośrednie relacje z nimi. Nie zmusza ich do podpisywania umów na długi okres, na 12 czy 24 miesiące. Zapewnia wolność wyboru i pełną elastyczność. Umowa daje możliwość zakończenia jej w dowolnym momencie, z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Można też dowolnie zmieniać plan taryfowy , bez żadnych opłat i kar, co jest rynkowym ewenementem. Premium Mobile wierzy w proste umowy, bez zmuszania do zobowiązań przez wiele lat.

Czytaj też: Premium Mobile ulepsza swoją ofertę – więcej GB w Freedom