Klienci T‑Mobile od niedawna mają pełen dostęp do nowej aplikacji mobilnej Mój T‑Mobile. Zaprojektowane od podstaw wg najnowszych standardów (user experience, szata graficzna, silnik) rozwiązanie pozwoli szybciej i łatwiej zarządzać usługami, sprawdzić potrzebne informacje związane z płatnościami czy ustawić automatyczne płatności – nawet 30 razy szybciej niż dzwoniąc do biura obsługi! A to tylko kilka z wielu możliwości, które daje nowa aplikacja.

Warto samemu sprawdzić co nowego pojawiło się w aplikacji Mój T‑Mobile, zwłaszcza, że Operator przygotował dla jej użytkowników świąteczną paczkę – 10 GB danych do wykorzystania przez miesiąc. Idealnie na dzielenie się zdjęciami prezentów, albo wideo z sylwestrowych szaleństw.

Z bonusu mogą skorzystać klienci indywidualni taryf głosowych T‑Mobile (abonamentowi, z taryfą Frii MIX oraz na kartę), oraz abonamentowych typu data, którzy w dniach 12-20 grudnia zalogują do aplikacji Mój T‑Mobile i aktywują pakiet (zakładka Zarządzanie numerami > Numer telefonu > Internet (Zobacz dostępne paczki danych). Promocja dostępna jest zarówno dla nowych jak i obecnych użytkowników aplikacji, o ile nie zaktywowali go już uprzednio w ramach kampanii celowych.

Nowa wersja aplikacji mobilnej „Mój T‑Mobile” dostępna jest bezpłatnie i można ją pobrać ze sklepu Google Play lub AppStore.