Delikatesy Piotr i Paweł kończą z kolejkami przy kasach. Sieć testuje właśnie innowacyjną formę zakupów samoobsługowych. Z perspektywy klienta najważniejszym atutem aplikacji „Skanuj i Kupuj” którą wprowadziła sieć supermarketów, jest możliwość samodzielnego zakończenia procesu zakupu ( z wyłączeniem sytuacji, gdzie system zgodnie ze specjalnie stworzonym algorytmem scoringowym , wymusza weryfikację zakupów).


Klient przy użyciu własnego smartphone’a, który w tym przypadku pełni funkcje skanera, może samodzielnie skasować produkty, zapakować je do torby a następnie przy dedykowanym stanowisku zapłacić kartą za zakupy. Takie podejście pozwala klientowi uniknąć konieczności wypakowywania zakupów i ponownego pakowania ich do toreb, pozwala skrócić czas zakupów.


Z perspektywy sklepu, takie podejście pozwala dodatkowo skracać część procesu zakupowego, która odbywa się przy kasie i tym samym pozwala usprawniać obsługę przykasową.

Dodatkowo, aplikacja może być wykorzystywana także do zrealizowania zakupów przez internet. Aplikacja poza opcją samodzielnego skanowania produktów w sklepie, może być wykorzystywana także w domu. Klient może tworzyć listę zakupów, skanując produkty które akurat kończą się w jego lodówce. Tak przygotowaną listę może kliknięciem przesłać do e-piotripawel.pl i zrealizować ją z opcją dowozu zakupów do domu.

Aplikacja jest dostępna w sklepie Piotr i Paweł ul.Druskienicka 12a dla pełnoletnich klientów sieci Piotr i Paweł.

źródło: Piotr i Paweł

Kan