Virgin mobile Polska wspiera na terenie Polski akcję promocyjną Wielkiej Brytanii pt. „Follow
the Bus”, której pierwszy etap odbywa się na Wybrzezu od 1 sierpnia do 6 sierpnia br. Jest to
wyjątkowe wydarzenie publiczne promocyjno-biznesowe, prezentujące zarówno zalety
cywilizacyjne, ekonomiczne, społeczne i kulturalne współczesnej Wielkiej Brytanii, jak również
potencjał możliwości inwestycyjnych nad Tamizą. Virgin Mobile Polska na potrzeby akcji
promocyjnej ‘Follow the Bus’ zapewnił mobilny dostęp do internetu dla wszystkich
uczestników akcji.


„Z wielkim zainteresowaniem Virgin Mobile Polska wspiera w Polsce wyjątkową akcję
biznesowo-promocyjną Wielkiej Brytanii ’Follow the Bus’ – udostępniając usługi mobilnego
internetu dla jej uczestników – gdyż jej cele są zgodne z działaniami Virgin zarówno na świecie,
jak i w Polsce.” – mówi Katarzyna Pawłowska, marketing managerka Virgin Mobile Polska –
„Dobrze znając – np. z programu Virgin Academy – innowacyjność i przedsiębiorczego ducha
wielu Polaków oraz rosnące zainteresowanie Wielką Brytanią w naszym kraju, jesteśmy
przekonani, że spotka się ona z wielkim zainteresowaniem w całej Polsce.”

Follow the Bus – nowoczesna wersja legendarnego londyńskiego piętrusa w trasie po Polsce
The GREAT Big Red Bus – najnowocześniejszy autobus wzorowany na legendarnym londyńskim
piętrusie – wyruszył w światową trasę, której celem jest wsparcie brytyjskich firmy w rozwijaniu
ich zagranicznych rynków. Jako innowacyjna platforma, autobus ma tworzyć lokalne
zainteresowanie inwestowaniem w Wielkiej Brytanii, a także ma wpływ na zwiększenie liczby
wizyt turystycznych i osób wyjeżdżających na studia do Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
Światowa trasa autobusu

Książe Harry i premier Wielkiej Brytanii, David Cameron rozpoczęli światową trasę autobusu w
maju 2013 r. w Nowym Jorku. Jej trasa obejmuje 4 kontynenty i 16 krajów, które autobus
odwiedzi w ciągu 12 miesięcy. Na trasie są m.in. Indie, Korea Południowa, Rosja oraz Europa
Środkowo-Wschodnia – w tym Austria, Polska i Węgry. Autobus jest kwintesencją brytyjskiego
designu motoryzacyjnego. Jest to wyjątkowy środek transportu publicznego XXI wieku – dzięki
wykorzystaniu technologii hybrydowej wytwarza o 50% mniej dwutlenku węgla niż tradycyjny
autobus z silnikiem diesla. Ponadto autobus jest w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Kampania GREAT to wyjątkowa okazja do zaprezentowania tego nowego, fenomenalnego
autobusu. Piętro autobusu zostało przekształcone na przestrzeń wystawową kampanii GREAT.
Virgin Mobile Polska wspiera wyjątkową akcję „Follow the Bus”