DIALOG (Grupa Netia) został zwycięzcą ogólnopolskiej edycji konkursu „Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju – 2011”. Spółka otrzymała nagrodę za produkt i-Konferencja w kategorii: Innowacyjna usługa, w podkategorii: Firma duża. To już drugie takie wyróżnienie po przyznanej w 2008 roku nagrodzie ogólnopolskiej w kategorii: Innowacyjna firma.

i-Konferencja DIALOGu jest usługą realizowaną na tzw. mostku telekonferencyjnym, który umożliwia prowadzenie rozmowy telekonferencyjnej z wieloma użytkownikami w tym samym czasie. Sam produkt jest już znany na rynku, natomiast DIALOG opracował innowacyjny sposób dostępu do usługi. Żeby skorzystać z oferty, wystarczy wejść na stronę i-konferencja.dialog.pl, zarezerwować „wirtualny” pokój konferencyjny, podać datę i godzinę spotkania oraz adres e-mail, na który zostanie wysłany PIN do usługi.

O tym, że klienci wiedzą, jak i po co korzystać z i-Konferencji DIALOGu, świadczy stale wydłużający się czas połączeń na mostku telekonferencyjnym. W styczniu 2011 r., czyli po wprowadzeniu usługi na rynek, średni czas połączenia wynosił tylko 6,6 minuty, a obecnie przekracza aż 32 minuty. Dane te dowodzą, że i-Konferencja jest nie tylko popularna, ale wykorzystywana zgodnie z przeznaczeniem, np. do negocjacji i rozmów biznesowych. Przedsiębiorcy coraz chętniej wybierają nowoczesne, skuteczne i oszczędne narzędzia komunikowania się w biznesie. Średnio z jednej i-Konferencji korzysta 6 osób, choć zdarzały się i takie spotkania wirtualne, gdzie jednocześnie w pokoju konferencyjnym kontaktowało się aż 26 uczestników.

Uroczyste wręczenie tegorocznych nagród odbyło się 26 stycznia 2012 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

źródło: DIALOG

Kan