Rzecznik Netii, jak można bylo się spodziewać na swoim blogu odniósł się do komentarza swojego odpowiednika z Grupy TP. Konkurencja nie uświęca środków, a i tak klienci ocenią i wybiorą najlepszą dla siebie ofertę.

(…) – Kwestię Neostrady Fiber zostawię bez komentarza (…) komentarza wymaga natomiast kwestia porównywarki – pisze Karol Wieczorek, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Netii. Jego zdaniem to narzędzie nie oferuje rzetelnej informacji: To, że TP wybrała sobie do porównania akurat nieco mniej atrakcyjną ofertę Netii, czyli tę na bazie BSA a w dodatku „analogową” (a nie tą dostępną na www), jest z ich punktu widzenia logiczne. Ale czy uczciwie, jeśli się weźmie pod uwagę, że na prawie połowie sieci TP de facto nie oferujemy usług w technologii BSA a LLU? – pyta retorycznie z Rzecznik Biura Prasowego Netii.

Jego zdaniem Wojciech Jabczyński w swiom komentarzu nie odniósł się do uwzględnionych w porównaniu abonamentów telefonicznych TP, co może oznaczać, że w TP nie widzą różnicy pomiędzy abonamentami ze śladową ilością wliczonych minut i taryfą nielimitowaną.

Co do cen i prędkości łączy. Mój kolega z konkurencji pisze tylko o opcji do 6 Mb/s, przemilczając fakt, że na prawie 70 proc. linii TP można osiągnąć prędkości rzędu 10 Mb/s i wyższe (omawiałem to bardziej szczegółowo w tym wpisie). – pisze dalej Karol Wieczorek.

Wychodzimy z założenia, że klient może i powinien dostać taką prędkość, na jaką pozwala jego łącze (tak jest w No Limits). Dlaczego TP nakłada sztuczne ograniczenia i czy tego rzeczywiście oczekują klienci? – dodaje.

I ostatnia, co nie znaczy, że najmniej istotna kwestia: zerwanie umowy przed wykasowaniem się odroczonej w czasie opłaty aktywacyjnej. Czytając, to co napisał kolega z TP przypomina mi się biblijny cytat o drzazdze i belce w oku. Bo ile trzeba by zapłacić za zerwanie np. po 6 miesiącach umowy na Neostradę? Tysiąc złotych? Więcej? Mniej? – podkreśla Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Netii.

Rzecznik Netii zgadza się z Rzecznikiem Grupy TP, że to klienci ocenią i wybiorą najlepszą dla siebie ofertę. Porównywarka sama w sobie nam nie przeszkadza. Ważne jednak, aby konsumenci otrzymywali rzetelne informacje.

Skoro dyskusja trwa, to teraz czekamy na odpowiedź TP, a i tak klienci ocenią i wybiorą najlepszą dla siebie ofertę.

źródło: blog.netia.pl

Kan