Jesteś tutaj:-, Rynek, Zdrowie-Ascom Telligence – zaawansowany system reagowania na potrzeby pacjenta

Ascom Telligence – zaawansowany system reagowania na potrzeby pacjenta

Ascom wprowadził na rynek Europy, Azji i Bliskiego Wschodu zaawansowany system reagowania na potrzeby pacjentów – Ascom Telligence. Oznacza to znaczący wzrost poprawy opieki oraz wsparcie efektywnego odpowiadania na wezwania w szpitalnych salach.


System Ascom Telligence, działający w ramach platformy Ascom Healthcare, stanowi rewolucyjne narzędzie pracy dla pielęgniarek i lekarzy w zakresie komunikowania się z pacjentami, które eliminuje niską efektywność starszych systemów przywoławczych. Ascom Telligence zbudowany został w oparciu o doświadczenie i wiedzę kliniczną zdobytą podczas realizacji ponad 100 000 instalacji medycznych na całym świecie. Zaprojektowano go tak, aby sprostać rosnącym obciążeniom personelu pielęgniarskiego i wymagań dotyczących opieki nad pacjentem, co jednocześnie przyczynia się do oszczędności czasu personelu medycznego (zmniejszenie ilości kilometrów pokonanych w codziennych aktywnościach) i czyni jego pracę bardziej wydajną.


Zaawansowany system reagowania na potrzeby pacjenta umożliwia:

    – Usprawnioną komunikację i współpracę, zaprojektowaną w celu uproszczenia dystrybucji informacji w szpitalu i zmniejszenia ryzyka błędów.

    – Zautomatyzowanie protokołów klinicznych i lepszy przepływ informacji dotyczących stanu pacjenta, co prowadzi do poprawy wydajności i pozwala poświęcić pacjentowi więcej czasu.

    – Wzmocnienie pozycji pacjentów poprzez szybsze przekazywanie informacji o stanie zdrowia do personelu medycznego, co optymalizuje czas reakcji i zwiększa poczucie komfortu pacjentów.

Ascom Telligence
Ascom Telligence

Wprowadziliśmy Ascom Telligence, aby zwiększyć dostępność nowoczesnych rozwiązań do organizacji pracy i jej przepływów w branży medycznej. System ten z powodzeniem wykorzystywany jest już w Ameryce Północnej, a teraz wkracza do Europy, Azji i na inne rozwijające się rynki – mówi Patrick Van Ryzin, wiceprezes Ascom Patient Systems. – Wykorzystaliśmy zalety sprawdzonej platformy i udoskonaliliśmy je rewolucyjnymi elementami, zaprojektowanymi specjalnie w celu zaspokojenia potrzeb szpitali na całym świecie. Angażując klientów bezpośrednio w proces opracowywania produktów, Ascom jest w stanie dostarczyć funkcjonalne rozwiązania, które pomagają zorganizować efektywną pracę w branży opieki zdrowotnej.


Tylko Ascom potrafi dostarczyć w pełni zintegrowaną, działającą w krytycznych sytuacjach platformę komunikacyjną, która wykorzystuje mocne strony naszego systemu przygotowanego dla pielęgniarek, oprogramowania i rozwiązań mobilnych – dodaje ClaesÖdman, Chief Operating Officer.

źródło: Ascom

Kan




Ascom Telligence



Autor |2017-11-28T07:40:36+02:0028 listopada 2017 07:40|Kategorie: Newsy, Rynek, Zdrowie|Tagi: , |2 komentarze

2 komentarze

  1. entity22 11 grudnia 2017 w 09:50 - Odpowiedz

    W dzisiejszych czasach zdrowie pacjenta jest najważniejsze. [url]http://przychodnia-warszawa.pl/kompleksowa-opieka-dla-kobiet-w-ciazy-oraz-matek/ [/url] , warto zwrócić uwagę na fakt, że w kolejce do lekarza czekać trzeba bardzo długo. Warto jest więc wybrać sobie klinikę i dbać o swoje zdrowie, Zdrowie jest tylko jedno :)!

  2. Marcin 9 stycznia 2018 w 16:02 - Odpowiedz

    Zdrowie jest bardzo ważne, należy pamiętać, że zdrowie jest tylko jedno. W artykułach znalazłem ciekawe informacje o medycynie estetycznej [url]https://medycyna-chirurgia-estetyczna.blogspot.com/[/url] , wykonywanie takich zabiegów wiąże się z wielką odpowiedzialnością .

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.