Międzynarodowa grupa młodych przedsiębiorców przy wsparciu szpitali we Francji, Luksemburgu i Szwajcarii uruchomiła pierwszą i jedyną aplikację poświęconą osobom dotkniętym ciężką fizyczną niepełnosprawnością.
Historia FamilyPlug rozpoczęła się krótko po tragicznym wypadku francuskiego kierowcy wyścigowego Jules’a Bianchi w czasie Grand Prix Foruły 1 w Japonii w 2014 roku. W wyniku wypadku 25-letni rajdowiec doznał rozległych uszkodzeń czaszki doprowadzających do śpiączki i wielomiesięcznej hospitalizacji.
FamilyPlug
Miłość rodziny, przyjaciół i fanów Jules’a rozprzestrzeniła się po całym świecie, zwiększając potrzebę na prosty kanał komunikacji poświęcony wszystkim ludziom znajdującym się w podobnej sytuacji i umożliwiający im otrzymywanie regularnego wsparcia głosowego ze strony bliskiej społeczności pragnącej uczestniczyć w procesie odzyskiwania zdrowia w niezależny i nieinwazyjny sposób.
FamilyPlug
FamilyPlug oferuje łatwe i bezpośrednie rozwiązanie wirtualnej komunikacji dla rodzin i przyjaciół pragnących podtrzymać kontakt z ich mniej przytomnymi bliskimi w szpitalu.
Po miesiącach pracy aplikacja FamilyPlug jest już dostępna na platformie iOS i Android zarówno w Europie jak i w Stanach Zjednoczonych. Firma szacuje nawet do 20 milionów potencjalnych użytkowników.
To proste:
-ściągnij aplikację i załóż konto
– połącz się z pacjentami (dla przetestowania produktu można wyszukać i połączyć się z „MediaTest”)
– postaw telefon pacjenta na stacji dokującej i włącz aplikację
– dostosuj ustawienia odtwarzania i dźwięku
– wspomagaj odzyskiwanie zdrowia Twoimi słowami
Stymulacja emocjonalna przez członków rodziny i rówieśników pozostaje głównym czynnikiem decydującym o skutecznym powrocie do zdrowia.
HOW DOES IT WORK Jak to działa?
Z FamilyPlug wysyłanie widomości viedo/audio są automatycznie odtwarzane na urządzeniu odbiorczym, umożliwiając pacjentom otrzymywanie stałego wsparcia z sieci
WHEN kiedy? – Przychodzące wiadomości są odtwarzane we wcześniej ustalonym czasie w przypadku, gdy mogą zakłócić spokój podczas godzin odpoczynku
PRIVACY prywatność – Przychodzące wiadomości są natychmiastowo usuwane w celu zachowania prywatności nadawcy i ochrony ich słów wsparcia
HOW jak? – Przychodzące wiadomości są filtrowane w celu zapewnienia jak najbardziej komfortowego i odpowiedniego doświadczenia dla pacjentów
Więcej informacji: FamilyPlug
Kan
Ciekawy pomysł. A do tego przydatny
O tempora , o mores ! Cóż warte „zdigitalizowane” współczucie czy wsparcie ?