Międzynarodowa grupa młodych przedsiębiorców przy wsparciu szpitali we Francji, Luksemburgu i Szwajcarii uruchomiła pierwszą i jedyną aplikację poświęconą osobom dotkniętym ciężką fizyczną niepełnosprawnością.


Historia FamilyPlug rozpoczęła się krótko po tragicznym wypadku francuskiego kierowcy wyścigowego Jules’a Bianchi w czasie Grand Prix Foruły 1 w Japonii w 2014 roku. W wyniku wypadku 25-letni rajdowiec doznał rozległych uszkodzeń czaszki doprowadzających do śpiączki i wielomiesięcznej hospitalizacji.

FamilyPlug
FamilyPlug

Miłość rodziny, przyjaciół i fanów Jules’a rozprzestrzeniła się po całym świecie, zwiększając potrzebę na prosty kanał komunikacji poświęcony wszystkim ludziom znajdującym się w podobnej sytuacji i umożliwiający im otrzymywanie regularnego wsparcia głosowego ze strony bliskiej społeczności pragnącej uczestniczyć w procesie odzyskiwania zdrowia w niezależny i nieinwazyjny sposób.

FamilyPlug
FamilyPlug

FamilyPlug oferuje łatwe i bezpośrednie rozwiązanie wirtualnej komunikacji dla rodzin i przyjaciół pragnących podtrzymać kontakt z ich mniej przytomnymi bliskimi w szpitalu.

Po miesiącach pracy aplikacja FamilyPlug jest już dostępna na platformie iOS i Android zarówno w Europie jak i w Stanach Zjednoczonych. Firma szacuje nawet do 20 milionów potencjalnych użytkowników.

To proste:

    -ściągnij aplikację i załóż konto

    – połącz się z pacjentami (dla przetestowania produktu można wyszukać i połączyć się z „MediaTest”)

    – postaw telefon pacjenta na stacji dokującej i włącz aplikację

    – dostosuj ustawienia odtwarzania i dźwięku

    – wspomagaj odzyskiwanie zdrowia Twoimi słowami

Stymulacja emocjonalna przez członków rodziny i rówieśników pozostaje głównym czynnikiem decydującym o skutecznym powrocie do zdrowia.

HOW DOES IT WORK Jak to działa?

    Z FamilyPlug wysyłanie widomości viedo/audio są automatycznie odtwarzane na urządzeniu odbiorczym, umożliwiając pacjentom otrzymywanie stałego wsparcia z sieci

    WHEN kiedy? – Przychodzące wiadomości są odtwarzane we wcześniej ustalonym czasie w przypadku, gdy mogą zakłócić spokój podczas godzin odpoczynku

    PRIVACY prywatność – Przychodzące wiadomości są natychmiastowo usuwane w celu zachowania prywatności nadawcy i ochrony ich słów wsparcia

    HOW jak? – Przychodzące wiadomości są filtrowane w celu zapewnienia jak najbardziej komfortowego i odpowiedniego doświadczenia dla pacjentów

Więcej informacji: FamilyPlug

Kan