Sprzęt do przedstawiania rzeczywistości w perspektywie 360 od jakiegoś czasu popularny jest w branży gier komputerowych i marketingu. Mało osób wie jednak, że coraz większe znaczenie ma on również w branżach, które pozornie nie są z nim związane. Przykładem może być branża medyczna, której nastawienie do nowych technologii zmieniło się w ostatnim czasie.

Specjaliści z firmy 4Experience odnotowali znaczny wzrost zainteresowania technologią tworzenia wideo 360 wśród polskich firm z branży medycznej. W ostatnim czasie, firma pozyskała 3 kontrahentów, którzy chcą połączyć medyczną perspektywę z możliwościami VR. Szczególnie popularne są szkolenia pracowników oraz prezentacje związane z wdrażaniem na rynek innowacyjnych produktów.

Dla nas to znak, że polski rynek medyczny szybko się rozwija, a zachodnie trendy są przenoszone tu z sukcesem. Nasze doświadczenia (wśród których chociażby wyjątkowa kreacja dla Lekarzy bez granic) pokazują, że branża medyczna otwiera się na nowe technologie również w kwestii szkoleń. Widzimy coraz większą potrzebę nie tylko dostarczania usług związanych z technologią 360, ale również edukacji na jej temat. Właśnie dlatego staramy się przybliżać naszym klientom oraz osobom zainteresowanym, tematykę technologii VR” – mówi Michał Wyrobek, CEO 4Experience.

O szczegółach związanych z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości w branży medycznej można również przeczytać m.in. blogu 4Experience: http://4experience.pl/wzrost-zainteresowania-wirtualna-rzeczywistoscia-w-branzy-medycznej

4Experience