Discovery Communications oraz INEA podpisały umowę odnośnie kontynuacji dotychczasowej współpracy. Dzięki temu abonenci operatora będą nadal mieli dostęp do kanałów sportowych z portfolio nadawcy – Eurosport 1 i Eurosport 2.

Cieszymy się z przedłużenia współpracy. Jest to przede wszystkim znakomita wiadomość dla widzów, którzy nadal będą mogli śledzić najlepsze wydarzenia sportowe, realizowane i komentowane przez najlepszych ekspertów Eurosportu. Dzielimy pasję naszych odbiorców, dlatego też naszym priorytetem zawsze było i jest dotarcie z ofertą tam, gdzie chcą nas oglądać – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, Vice-President, Head of Commercial Development & Operations w Polsce, Discovery Networks.

Dla nas przedłużenie współpracy to gwarancja zadowolenia abonentów. Jako jeden z czołowych operatorów w kraju staramy się nieustannie poszerzać naszą ofertę, aby klienci mieli jeszcze większy wybór kanałów. Jestem przekonany, że w najbliższym czasie nie zabraknie im wielu sportowych emocji – mówi Jarosław Pijanowski, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży.

Kanały Eurosportu od lat cieszą się ogromną popularnością wśród polskiej widowni. Potwierdzają to rekordowe wyniki oglądalności zawodów Pucharu Świata w sportach zimowych, rozgrywek Bundesligi, Ekstraklasy, tenisowych turniejów Wielkiego Szlema czy kolarskich klasyków i Wielkich Tourów, jak również setki tysięcy zaangażowanych fanów na Facebooku. Eurosport jest również miejscem, gdzie będzie bić serce nadchodzących igrzysk olimpijskich.

źródło: INEA

Kan