Platforma Horizon, łącząca w sobie TV, Internet i telefonię, na całym świecie zdobyła już 1 000 000 użytkowników. Docenili ją też klienci UPC Polska.


Choć w naszym kraju komercyjna sprzedaż platformy ruszyła zaledwie w styczniu 2015 roku, klienci UPC przyczynili się do osiągnięcia milionowego wyniku. Nic dziwnego: platforma Horizon łączy najlepszą telewizję z interaktywnością internetu. To nowoczesna usługa, jakiej dotąd nie było w Polsce, oferuje klientom UPC nieskończone możliwości dostępu do ulubionych treści – niezależnie od miejsca i czasu. Co tak niezwykłego ma w sobie platforma Horizon? Po pierwsze mobilność: już w maju zeszłego roku UPC Polska udostępniło aplikację Horizon Go, pozwalającą oglądać ulubione programy telewizyjne na urządzeniach mobilnych, także poza domem. Po drugie – to innowacyjny dekoder oferujący m.in. możliwość nagrywania do czterech programów jednocześnie, zdalne nagrywanie za pomocą aplikacji Horizon Go, a także dostęp na ekranie telewizora do mediów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube i Twitter. Intuicyjna platforma Horizon sama uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta, czy posiada też atrakcyjne i proste w użyciu menu (interfejs). Pilot dekodera wyposażony jest w klawiaturę QWERTY ułatwiającą korzystanie z aplikacji internetowych na ekranie telewizora oraz wyszukiwanie. Komunikuje on się za pomocą technologii radiowej, a zatem nie musi być skierowany bezpośrednio w stronę dekodera. Wreszcie po trzecie – platforma Horizon to unikalny dostęp do treści zarówno linearnych, jak i do bogatej biblioteki treści na żądanie, w tym do usługi MyPrime Filmy i Seriale , zawierającej ponad 1000 ulubionych filmów i znanych seriali – legalnie i bez limitu.

Horizon zadebiutował w 2012 roku w Holandii, potem jego zalety poznali klienci w Szwajcarii, Niemczech i Irlandii. W grudniu ubiegłego roku UPC zaprosiło wybraną grupę lojalnych klientów, który jako pierwsi mogli skorzystać i poznać zalety nowej platformy telewizyjnej UPC, a od ponad miesiąca każda osoba w zasięgu sieci UPC Polska może kupić Horizon i cieszyć się jego funkcjonalnością.

Ewa Kasprzyk, jako MegaTeściowa w nowej kampanii UPC (wideo)

Co dalej? Milion klientów to tylko pierwszy krok platformy Horizon. Jest stale rozwijania i wdrażania w kolejnych krajach – w najbliższym czasie jej funkcjonalność poznają klienci siostrzanego dla UPC i holenderskiego operatora Ziggo, a także klienci UPC w Czechach i w Chile.

źródło: UPC

Kan