Trwają prace nad uruchomieniem telewizyjnego widgetu Grupy Pino tworzonego z myślą o platformie SmartTV w telewizorach Samsung.

Pierwszy element widgetu, jaki pojawi się na platformie, to możliwość uczestnictwa przez telewidzów w quizach i porównania swoich odpowiedzi z innymi. Quizy cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników grupy Pino. W ciągu ostatnich miesięcy, w ramach tej usługi, użytkownicy Grupy dodali prawie 17 000 nowych treści.

Planowane jest również wdrożenie funkcjonalności video z portali grupy Pino, a w przyszłości transmisja livestreamów, czyli przekazów na żywo publikowanych w ramach platformy PinoTV.

Widzimy ogromny potencjał związany z obecnością naszych treści w telewizorze. Wierzymy, że content o charakterze mocno rozrywkowym znajdzie uznanie także wśród użytkownków SmartTV .” – mówi Piotr Wierzejewski, dyrektor ds. rozwoju Grupy Pino.

źródło: Pino

Kan

Warto przeczytać:
LG SmartTV (video)