Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w kraju, uruchomiła serwis internetowy z wideo na żądanie (VoD) i kanałami telewizyjnymi. mmTV.pl to kolejny, po telewizji interaktywnej aMazing, projekt spółki, który przyczyni się do wzrostu przychodów i to zarówno od obecnych abonentów, jak i klientów nie mających dotychczas dostępu do usług operatora.

Nasza oferta poprzez systematyczny rozwój stała się kompleksowa i konkurencyjna. Już dziś nasz klient dostaje wszystko, co w tej chwili dostępne jest na polskim rynku w zakresie domowej rozrywki i komunikacji. mmTV.pl to element realizacji naszej strategii, który już w krótkim czasie powinien zapewnić dodatkowe źródło przychodów i zwiększyć lojalność naszych klientów, a w dłuższym okresie, w miarę wzrostu znaczenia telewizji internetowej, może stać się bardzo istotnym elementem naszej działalności – mówi Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska. – Uruchamiając mmTV.pl wykorzystujemy efekt skali oraz nasze doświadczenie zdobyte przy wprowadzaniu usługi VoD dla klientów telewizji cyfrowej. Z usług internetowych za pośrednictwem naszej sieci korzysta już blisko 400 tys. internatów. Są oni dla nas pierwszymi potencjalnymi użytkownikami mmTV.pl.

Wprowadzenie mmTV.pl do oferty jest elementem strategii dostarczania klientowi pełnego wachlarza stacjonarnych i mobilnych usług telekomunikacyjnych. Koncentrując się dotychczas na usługach infrastrukturalnych (tj. telewizji analogowej i cyfrowej, internetu, a także telefonii), Multimedia Polska rozpoczęły wprowadzenie produktów opartych na treściach dostępnych zarówno dla klientów korzystających z naszej infrastruktury, jak i klientów innych sieci. Po uruchomieniu w ramach telewizji cyfrowej, pierwszego w Polsce programu interaktywnego aMazing, przyszedł czas na serwis internetowy mmTV.pl. Serwis umożliwi korzystanie z liczącego ponad 1000 filmów katalogu zawierającego filmy od hollywoodzkich megaprodukcji, po filmy offowe czy kino dla dzieci. Katalog został podzielony na cztery główne kategorie: VOD Premiery, Polecane, Popularne, Top10.

mmTV.pl zapewni także dostęp do wybranych kanałów telewizyjnych za pośrednictwem internetu dla abonentów telewizji cyfrowej Multimedia Polska (pakiet Basic). Oferta kanałów będzie systematycznie rozbudowywana, a w planach jest wprowadzenie m.in. pakietów usług i programów Premium.
Portal umożliwia korzystanie zarówno z VoD jak i LiveTV w

Korzystanie z serwisu mmTV.pl będzie proste. Wygodne rozwiązanie przygotowano dla abonentów Multimedia Polska – informacje o kosztach korzystania z serwisu będą umieszczone na tej samej fakturze, którą otrzymują za korzystanie z innych usług Multimedia Polska. Płacić też będzie można za pomocą sms/przelewów lub karty kredytowej. Ceny wypożyczenia filmów są różne w zależności od sposobu płatności i atrakcyjności wypożyczanego filmu. Premiery można obejrzeć za 9,99 zł, a starsze filmy już od 4 zł. Filmy z zakładki demo spółka oferuje gratis.
W przyszłości dodatkowym źródłem przychodów dla spółki będą także wpływy z reklam.

Przewagą naszego serwisu nad podobnymi portalami będzie z pewnością najbogatszy w Polsce katalog filmów, który już wkrótce liczyć będzie ponad 1000 tytułów. Kolejnym ważnym elementem jest nasze doświadczenie zdobyte przy wdrażaniu VoD w cyfrowej telewizji kablowej. VoD wiele nas nauczył, pozwolił zbudować kompetencje i relacje z dostawcami filmów. Bez tych doświadczeń, gdybyśmy budowali internetowy serwis wideo od podstaw, byłoby zdecydowanie drożej i – mówi Bartłomiej Kasiński, dyrektor Departamentu Strategii i Rozwoju Multimedia Polska.

Według firmy badawczej Gemius, około 95% respondentów deklaruje, że korzystało kiedykolwiek z serwisów wideo. Ponad połowa miała kontakt z telewizją internetową. Około 81% badanych deklaruje chęć częstszego korzystania w przyszłości z VoD.

Popularność interaktywnej telewizji rośnie. Coraz więcej użytkowników korzysta z internetowych serwisów wideo i coraz więcej takich osób deklaruje chęć częstszego korzystania z internetowego VoD. Nasz produkt jest odpowiedzią na oczekiwania rynku, przygotowany w łatwy do użytkowania sposób i z wykorzystaniem najnowszych technologii – podsumowuje Jerzy Zieliński, kierownik projektu mmTV.pl

źródło: Multimedia Polska

Kan

olsk