Sonos i The North Face rozpoczynają współpracę, której efektem jest nowa stacja radiowa Never Stop Exploring. Znajdują się na niej treści przygotowane wspólnie ze wspinaczami podczas wypraw do Peru, Etiopii czy na Alaskę.

 

„Wraz z dodaniem do rodziny produktów Sonos Roama, czyli naszego pierwszego prawdziwie przenośnego głośnika, szukaliśmy partnera, który pomógłby w autentyczny sposób opowiedzieć o słuchaniu muzyki podczas podróży. Wśród marek, które inspirują do wyjścia z domu i odkrywania świata prym wiedzie The North Face i wiedzieliśmy, że to właściwy wybór”, powiedział Pete Pedersen, wiceprezes ds. marketingu w Sonos.

 

Brzmienie z krańców świata

Efektem współpracy marek jest stacja dostępna w Sonos Radio i na platformie Mixcloud: Never Stop Exploring z dziewięcioma kompozycjami nagrań terenowych. Zarejestrowano je podczas filmowania ekspedycji The North Face. Utwory zabierają słuchaczy w podróż dookoła świata — od Alaski po Peru, Etiopię czy Japonię. Stacja przedstawia opowieści światowej klasy sportowców i wspinaczy, m.in. Alexa Honnolda, Hilaree Nelson, Matty Honga czy Emily Harrington. Pozwala przenieść się w samo serce tych niesamowitych wypraw.

Krajobrazy muzyczne stworzył kompozytor i multiinstrumentalista Mikael Jorgensen z nagrodzonego Grammy zespołu Wilco. Zawierają oryginalne nagrania dźwięku z wypraw wzbogacone zupełnie nową partyturą.

 

„Kreatywność Mikaela Jorgensena w połączeniu ze szczerością sportowców wspominających swoje doświadczenia pozwoliła nam zaoferować fanom i entuzjastom aktywności w plenerze najwyższej jakości wrażenia audio” wskazuje Dmitri Siegel, wiceprezes ds. treści w Sonos Radio.

 

Trasa podróży ze stacją Never Stop Exploring w Sonos Radio obejmuje:

  • Wodospad Shomyo, Japonia, przedstawiony w klipie „Sawanobori” z Mattym Hongiem
  • Szczyt El Capitan, Kalifornia, przedstawiony w klipie „El Capitan’s Golden Gate” z Emily Harrington
  • Pasmo górskie High Sierra, Kalifornia, przedstawione w klipie „The Incredible Hulk” z Alexem Honnoldem i Emily Harrington
  • Himalaje przedstawione w klipie „Lhotse” z Hilaree Nelson
  • Pitumarca, Peru, przedstawione w klipie „Pitumarca, Peru” z Niną Williams
  • Lodowiec Ruth Gorge, Alaska, przedstawiony w klipie „Life Coach” z Renanem Ozturkiem
  • Etiopia przedstawiona w klipie „Towers Of Tigray” z Jamesem Pearsonem
  • Szczyt Mount Poi i Mount Kenya przedstawione w klipie „Of Choss and Lions” z Cedarem Wrightem
  • Ziemia Królowej Maud przedstawiona w klipie „Antarctica” z Savannah Cummins

 

„Od ponad 50 lat pomagamy największym światowym sportowcom nie tylko osiągać cele, ale także inspirować kolejne pokolenia odkrywców” – mówi Steve Lesnard, wiceprezes ds. marketingu i produktu w The North Face. – „Partnerstwo z Sonos to zupełnie nowy sposób opowiadania historii, z marką, która podziela wiele naszych wartości”.

 

Treści własne Sonos Radio dostępne są w 16 krajach na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, we Francji, Włoszech, w Szwecji, Irlandii, Holandii, Australii, Nowej Zelandii, Belgii, Austrii, Szwajcarii, Norwegii i Danii.