Niegdyś gaming dyskredytowano określeniem „zabawa dla dzieciaków”, dzisiaj urósł do rangi rozrywki branej „na poważnie”. Wydarzenia e-sportowe przyciągają setki tysięcy uczestników, a rosnące w szaleńczym tempie internetowe kanały gamingowe, uczyniły z tej dziedziny wartościowy biznes. Tymczasem w graniu chodzi przede wszystkim o przyjemność.  Właśnie dlatego marka E.Wedel postanowiła dotrzeć do graczy i uprzyjemnić im czas gry. Aby to uczynić, w ramach jesiennych działań, nawiązała współpracę z GRYOnline.pl.

Współpraca polegać będzie na dwóch partnerstwach, napędzanych pozytywną energią Wedel Up!. Mowa o turniejach, odbywających się w ramach Friendly Fire oraz TeamFight Tactics CUP.

Friendly Fire to cykl regularnych turniejów w rozgrywkach wieloosobowych, organizowany przez GRYonline.pl. Obecnie wystartował szósty sezon turniejowy – Friendly Fire by Wedel Up!. W tej edycji, która potrwa do końca bieżącego roku, uczestnicy będą mogli wziąć udział w siedmiu turniejach. W każdym z nich do wygrania będą nagrody pieniężne oraz zestaw słodkości od marki E.Wedel, a jego uczestnicy zmierzą się po raz pierwszy w grze PlayerUnknown’s Battlegrounds.

TeamFight Tactics (zwane Potyczkami Taktycznymi) to nowy tryb gry w League of Legends, oferujący zupełnie inny model rozgrywki na planszach inspirowanych partią szachów. To gra strategiczna oparta na rundach, w której wraz z siódemką przeciwników, uczestnicy startują
w otwartym wyścigu, polegającym na stworzeniu jak najmocniejszej drużyny. W tej grze najlepsi polscy gracze walczą o nagrody pieniężne oraz zapas słodkości od marki E.Wedel.

Działania wspierać będzie mocna komunikacja w social mediach i digitalowa.

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://wedelup.gry-online.pl