Illuminar Gaming, jedna z największych i najstarsza organizacja sportów elektronicznych w Polsce, zyskała nowego sponsora. Od dziś dywizję FIFA występującą pod banderą IHG wspierać będzie firma Panasonic.

Illuminar na esportowej scenie działa od blisko siedmiu lat. Podopieczni zespołu w tym czasie święcili triumfy na rodzimych i międzynarodowych turniejach w takich grach jak: League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive czy właśnie FIFA. W tej ostatniej dyscyplinie barwy IHG reprezentują aktualnie Kamil „Riptorek” Soszyński, Wojtek „Kinetyk” Wasylkowicz, Michał „Majkel” Pałka i Przemysław „JohnVerrine” Dąbrowski. Cały zespół rozpoczął już przygotowania do sezonu FIFA 23, w tym między innymi do prestiżowych zmagań Ekstraklasa Games.

 

image processing20221028 614025 1nj1zdx

 

Już na etapie przygotowań do najbliższych rozgrywek zespół wspomagać będzie nowy sponsor strategiczny dywizji FIFA – Panasonic. Firma w swojej ofercie posiada między innymi telewizory, słuchawki, sprzęt audio i video czy produkty do pielęgnacji ciała.

– Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów dołącza firma Panasonic. Dotychczas jej produkty nie były mocno kojarzone ze światem gamingu, a my pomożemy to zmienić, wykorzystując w tym celu nasze doświadczenie i możliwości – powiedział Wojciech „Kinetyk” Wasylkowicz, Illuminar Gaming.

– Projektując nasze najnowsze telewizory, mieliśmy na względzie tak ważną grupę odbiorców, jak gracze. Dzięki temu są one dostosowane do ich potrzeb i spełniają wymagania nawet profesjonalnych esportowców. Cieszymy się, więc że możemy współpracować z organizacją Illuminar Gaming i jej profesjonalnymi graczami z dywizji FIFA. Ta współpraca to bardzo istotny element, dzięki któremu chcemy zaistnieć wśród graczy – powiedział Mateusz Stopczyński, Trade & Marketing Communication Specialist w Panasonic.

 

Telewizory zapewniające wysoką płynność obrazu i niski czas reakcji są szczególnie przydatne wśród graczy FIFA, którzy chcą osiągać możliwie najlepsze rezultaty. Jednocześnie doskonale spiszą się one podczas przeżywania piłkarskich emocji związanych z nadchodzącymi mistrzostwami świata.

Panasonic został sponsorem strategicznym dywizji FIFA Illuminar Gaming, zyskując tym samym szereg świadczeń. Wśród nich są między innymi umieszczenie logo firmy na oficjalnych koszulkach zawodników czy materiały publikowane w kanałach social media.