TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji ogłosił, że Amazon Music jest już dostępny w TomTom IndiGO.

TomTom IndiGO – pierwsze i jedyne na świecie otwarte oprogramowanie cyfrowego kokpitu – oferuje producentom samochodów, integratorom systemów, firmom tworzącym rozwiązania softwarowe i dostawcom treści otwarte i bezpieczne środowisko do opracowywania oprogramowania i aplikacji. Zapewnia producentom samochodów możliwość wyboru, a kierowcom oraz pasażerom przyjemne i bezpieczne doświadczenia z jazdy autem.

Amazon Music zmienia sposób słuchania muzyki, umożliwiając klientom odblokowanie milionów utworów i tysięcy list odtwarzania oraz stacji za pomocą głosu. Dzięki Amazon Music, członkowie Prime mają dostęp do wolnego od reklam odsłuchu dwóch milionów utworów bez dodatkowych kosztów członkostwa. Użytkownicy mogą również korzystać z usługi subskrypcji premium, Amazon Music Unlimited, która zapewnia dostęp do ponad 75 milionów utworów i najnowszych nagrań. Klientom został udostępniony także bezpłatny pakiet z reklamami, w którym można słuchać najlepszych list odtwarzania i stacji na Amazon Music.

 

TomTom IndiGO

 

„Cieszymy się, że możemy powitać Amazon Music w TomTom IndiGO, dodając wiodącego, globalnego dostawcę muzyki do już silnej i zróżnicowanej grupy partnerów”, powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive. „Dzięki wsparciu firm takich jak Amazon Music, producenci samochodów mogą wybierać spośród szerokiej gamy gotowych do użycia aplikacji i usług, które można łatwo połączyć za pośrednictwem TomTom IndiGO, aby zaoferować użytkownikom bezproblemowe korzystanie z cyfrowego kokpitu”.

 

Dzięki rozwiązaniu TomTom dostawcy tacy jak Amazon Music mają nowy sposób na wprowadzenie swoich rozwiązań do kokpitu. Firma TomTom ułatwia programistom rozpoczęcie pracy z TomTom IndiGO, oferując im wszechstronny zestaw do tworzenia oprogramowania, który obejmuje wydajne interfejsy API, dokumentację pomocniczą i przykładowy kod.