LiveChat Software i PrestaShop, europejski lider oprogramowania open source dla e-commerce, rozpoczęły współpracę. Dzięki niej globalna platforma e-commerce udostępni rozwiązanie LiveChat blisko 40 tysiącom sklepów internetowych, bezpośrednio przez panel administratora.

Funkcja live chat staje się kluczowa dla każdego e-commerce. To narzędzie, które ma realny wpływ na generowanie sprzedaży. Dzięki współpracy z PrestaShop który działa w modelu platformy open source, moglibyśmy stworzyć integrację, dzięki której instalacja i korzystanie z LiveChat jest niezwykle proste. Bardzo się cieszymy, że nasze rozwiązanie będzie obecne na platformie, która jest niezwykle popularna wśród małych i średnich firm e-commerce na całym świecie” – powiedział Paweł Hałas, szef Programu Partnerskiego w LiveChat Software.

PrestaShop rozwija swoją platformę w oparciu o innowacyjne rozwiązania typu Open source i obecnie wspiera ponad 300 tysięcy sklepów internetowych na całym świecie. W I etapie współpracy integracja zostanie udostępniona na platformie na rynkach kluczowych dla LiveChat Software (m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, czy krajach skandynawskich) uzyskując łącznie dostęp do 40 tysięcy sklepów e-commerce korzystających z technologii PrestaShop. W przyszłości współpraca może być rozszerzona o kolejne rynki.

LiveChat Software i PrestaShop, tworząc integrację, skupiły się na prostocie i wygodzie użytkownika. Żeby dodać funkcję live chat do sklepu internetowego, wystarczy teraz dosłownie kilka kliknięć. Użytkownicy PrestaShop będą mogli wybrać dowolny plan abonamentowy z oferty LiveChat Software i korzystać ze wsparcia, które firma oferuje w trybie 24/7/365.