Wraz z udostępnieniem nowej aplikacji mobilnej i cyfryzacją pierwszych myjni samochodowych, Axel Springer i Superoperator podejmują się misji przeniesienia branży myjni samochodowych na wyższy poziom dzięki przejrzystości na rynku oraz ulepszonemu doświadczeniu oferowanemu klientom.

Sieć wirtualnych myjni samochodowych, należąca do Axel Springer i promowana w Niemczech przez tę firmę pod nazwą „Clever Waschen”, działa na platformie niezależnej od marki, pozwalając kierowcom znaleźć najbliższą myjnię. Współpraca z Superoperator umożliwia jej rozszerzenie tak, by stała się wszechstronną, cyfrową siecią usługową dla myjni samochodowych, oferującą korzyści zarówno konsumentom, jak i przedsiębiorcom, do których należą myjnie.

Technologia cyfrowa dostarczona przez Superoperator umożliwia cyfryzację myjni samochodowych należących do sieci, pozwalając kierowcom w prosty sposób rezerwować, opłacać i korzystać z myjni samochodowej z poziomu jednej aplikacji bez konieczności wychodzenia z auta. Bezkontaktowe transakcje zapewniają bezpieczeństwo i wygodę w trakcie epidemii COVID-19 i czasach dystansu społecznego. Aplikacja „Clever Waschen” jest już dostępna dla urządzeń z systemami iOS oraz Android i pokazuje wszystkie myjnie należące do sieci.

Usługi „Clever Waschen” oferowane są operatorom myjni samochodowych jako pakiety. Wariant podstawowy oferowany jest za darmo i zawiera przestrzeń w aplikacji, ułatwiając odnalezienie obiektu operatora oraz usługi reklamowe „Clever Waschen”. Dodatkowe korzyści oraz cyfryzacja wszystkich operacji myjni samochodowych, mogą zostać dodane poprzez wybór jednej z miesięcznych subskrypcji. Technologia Superoperator umożliwia także operatorom myjni samochodowych wykorzystywanie zbieranych danych w celu optymalizacji wszystkich istotnych aspektów biznesu – od wydajności operacyjnej i doświadczenia klientów, do wprowadzania innowacji w modelach biznesowych.

Pierwszym operatorem myjni samochodowych, który dołączył do platformy „Clever Waschen”, jest CleanCar. Już połowa jego obiektów w Berlinie, Hamburgu, Neuss, Hanowerze i Brunszwiku została ucyfrowiona dzięki technologii Superoperator. Latem tego roku dołączy do nich reszta obiektów sieci, znajdująca się w Niemczech i Austrii.

 

 „Nie mogę się doczekać rezultatów uzyskanych dzięki ‘Clever Waschen’ i cyfryzacji. Bezkontaktowa obsługa procesu mycia z poziomu aplikacji, jest bez wątpienia wielkim plusem w dzisiejszych czasach i oczywiście spodziewamy się, że ten krok pozwoli nam zdobyć większą liczbę klientów i wzmocnić sprzedaż” – powiedział Holger Dörner, Dyrektor Generalny CleanCar AG.

 

’Clever Waschen’ jest kolejnym znakomitym przykładem tego, jak wdrażamy przyszłość mobilności – na którym to temacie w wyraźny sposób skupiają się nasze marki mediowe, takie jak AUTO BILD – poprzez oferowanie inteligentnych aplikacji użytkownikom i klientom. Dzięki aplikacji, prowadzimy cyfryzację tradycyjnych myjni samochodowych, czyniąc je łatwiejszymi, szybszymi i bardziej wygodnymi w obsłudze dla użytkowników – począwszy na czytelnym wyszukiwaniu, a skończywszy na płatnościach. Jednocześnie tworzymy podstawę dla przyszłej integracji w samochodach. ‘Clever Waschen’ jest także bardzo atrakcyjny dla operatorów myjni samochodowych; mogą oni zaoferować swoim klientom przyjazne użytkownikowi rozwiązanie mobilne przy jednoczesnym składaniu konkretnych ofert poprzez „Clever Tanken”, naszą aplikację porównującą ceny.” – dodał Nicolas Meibohm, Kierownik działu Samochodów Połączonych z Siecią w firmie Axel Springer.

 

W nadchodzących latach, Superoperator i Axel Springer planują dalszy rozwój sieci.