Carrefour, jedna z największych sieci handlowych w kraju i Glovo, popularna aplikacja dostarczająca produkty na życzenie, na początku kwietnia rozpoczęły oficjalną współpracę w Polsce. Konsumenci zyskują możliwość zamawiania zakupów ze sklepów Carrefour Express, które zostaną dostarczone pod ich drzwi przez kurierów Glovo. Wszystko to w czasie krótszym niż godzina.

Klienci Carrefour Polska, omnikanałowej sieci handlowej, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów, mogą korzystać z oferty sklepów Carrefour Express również bez wychodzenia z domu – z dostawą pod wskazany adres. Dzięki nawiązaniu współpracy pomiędzy Carrefour a aplikacją mobilną Glovo konsumenci otrzymają błyskawiczne dostawy niezbędnych artykułów spożywczych z Carrefour Express w 7 miastach: Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.

Mieszkańcy tych miast będą mieli okazję wybrać potrzebne produkty spośród zamieszczonej w aplikacji listy ponad 800 artykułów z 58 sklepów Carrefour. Zakupy, z zachowaniem wysokich środków ostrożności oraz higieny (dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie za boki podczas przenoszenia, stosowanie się do wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia), dowiezie im kurier z żółtą torbą. Glovo wprowadziło też dostawę bezkontaktową”, dzięki czemu można odebrać zamówienie z wybranego miejsca, np. spod drzwi czy przy bramie, bez kontaktu z kurierem.

Globalnie Carrefour i Glovo współpracują już w 5 krajach, w 49 miastach.Teraz do grona tych państw dołączyła Polska.

 

Rozpoczęcie współpracy Carrefour Polska z Glovo przypada na wyjątkowy okres, w którym nasza ambicja szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby współczesnych konsumentów nabiera nowego wymiaru i staje się naszym obowiązkiem mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowychw Carrefour Polska. Dzięki współpracy z Glovo poszerzamy możliwość korzystania z oferty Carrefour bez konieczności wychodzenia z domu. To również kolejny etap realizowania naszej strategii omnikanałowej.

 

Firmy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i w związku z obecnie rosnącym zapotrzebowaniem na dowóz codziennych zakupów do domu zapewnią to w mniej niż godzinę.

 

Cieszymy się, że mogliśmy rozpocząć oficjalną współpracę z Carrefour w Polsce. Jest to dla nas duży krok i rozwój w segmencie dostaw spożywczych. Od zawsze naszym celem jest to, by użytkownicy mogli robić codzienne zakupy szybciej, płynniej i wygodniej niż kiedykolwiek wcześniej. Szczególnie teraz, kiedy potrzebujemy tego jeszcze bardziej mówi Maria Raszdorf, Marketing Manager w Glovo.

 

Użytkownicy aplikacji będą mogli kompletować swój koszyk zakupowy z prezentowanej w aplikacji oferty produktów Carrefour Express. Kluczem do szybkiej realizacji dostaw jest błyskawiczne kompletowanie zakupów już w sklepie.Będzie to możliwe dzięki pracownikom Carrefour Express, którzy natychmiast po złożeniu zamówienia przez klienta w aplikacji otrzymują powiadomienie i rozpoczynają przygotowanie produktów. Dzięki znajomości sklepu mogą zrobić to w bardzo krótkim czasie. Kolejno zapakowane zamówienie przekazywane jest kurierowi Glovo, który po wcześniejszym otrzymaniu powiadomienia w aplikacji, zjawia się w punkcie.

 

Oficjalne partnerskie punkty Carrefour będzie można rozpoznać dzięki specjalnym oznaczeniom oraz materiałom POS. W okresie promocyjnym koszt dostarczenia zamówienia wynosi 6,99 zł, a dla nowych klientów aplikacji przez miesiąc pierwsza dostawa będzie darmowa. Maksymalna waga jednorazowego zamówienia wynosi 9 kg.