Usługa płacenia w ciężar rachunku operatora komórkowego dostępna jest dla użytkowników już od jakiegoś czasu. Od 6 lutego został ułatwiony dostęp do opłacania parkowania tą samą metodą bezpośrednio z aplikacji – jest to Mobilny Parking. Opiera się ona na metodzie płatności DCB* (Direct Carrier Billing), która pozwala użytkownikom doliczać opłaty za wybrane usługi do swojego rachunku telefonicznego. 

Ze SkyCash można parkować, nawet jeśli nie masz na koncie wystarczającej ilości środków. Jeśli jesteś klientem abonamentowym w Play lub Orange opłatę za parking można doliczyć do swojego miesięcznego rachunku. Usługę możesz aktywować bezpośrednio w aplikacji SkyCash.

 

Jak to działa?

Aby opłacać parkowanie w ciężar rachunku operatora telefonicznego, wystarczy, że włączyć usługę Mobilny Parking w ustawieniach płatności aplikacji SkyCash, potwierdzając chęć aktywacji wpisaniem unikalnego kodu aktywacyjnego, który zostanie wysłany za pośrednictwem SMS. Usługa Mobilny Parking dostępna jest przez pierwsze 14 dni za darmo. Potem opłata abonamentowa na rzecz operatora telekomunikacyjnego wynosi 4,99 zł brutto co 30 dni.

 

Jak wyłączyć usługę?

Usługę Mobilny Parking można wyłączyć w ustawieniach płatności (dokładnie tam, gdzie była aktywowana) lub wysyłając SMS o treści USUN na 80555 (koszt SMS 0 zł). Można odstąpić od umowy w ciagu 14 dni od jej zawarcia. Oświadczenie o odstąpieniu  z podaniem numeru telefonu należy wysłać na bok@mobilnyparking.pl