Jesteś tutaj:-, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Praca, Rozrywka, Rynek, Sprzęt, Top7, Wydarzenia-Wills Integrated i KODA Bots wdrażają chatbota dla MOICO

Wills Integrated i KODA Bots wdrażają chatbota dla MOICO

Wrocławskie firmy jednoczą siły i wspólnie wprowadzają na rynek chatbota dla MOICO – lokalnego dostawcy Internetu. Narzędzie ma przede wszystkim usprawnić obsługę klienta, wspomóc procesy zakupowe i informować o planowanych pracach modernizacyjnych. Nietypowym sposobem na promocję bota ma być gra miejska, dzięki której uczestnicy – wspólnie z wirtualnym asystentem – odbędą spacer po Wrocławiu.

 

Narzędzie zostało przygotowane przede wszystkim z myślą o obecnych i przyszłych klientach MOICO. Będzie ono pełnić rolę wirtualnego doradcy, który usprawni obsługę, pomoże w doborze odpowiedniej oferty, sprawdzi dostępność usługi w podanej lokalizacji, poda informacje o promocjach oraz umożliwi szybkie zgłaszanie awarii. – „Obecnie klienci oczekują natychmiastowej informacji zwrotnej, dlatego korzystanie z chatbotów to konieczność. To zarówno gwarancja szybkiej reakcji na pytanie zadane przez użytkownika, ale także możliwość automatyzacji niektórych procesów w obsłudze klienta, czyli oszczędność czasu i pieniędzy.” – mówi Wiktor Pastucha, CEO Wills Integrated.– „To także dobry sposób na zorientowanie się czego klienci szukają i gdzie napotkali największe problemy podczas wyszukiwania informacji na temat produktów.Dzięki współpracy z KODA Bots udało się nam stworzyć – dla jednego z czołowych dostawców Internetu na Dolnym Śląsku – innowacyjne narzędzie, które jest wygodne i łatwe w obsłudze zarówno dla Biura Obsługi, jak i samych Klientów” dodaje.

 

Panel Klienta w Messengerze

Innowacyjnym rozwiązaniem wykorzystanym w chatbocie MOICO jest zastosowanie mechanizmu Account Linking dzięki któremu połączono panel klienta z kontem na Messengerze. Dane wymieniane są pomiędzy platformą Messenger, a platformą KODA Bots, a następnie przesyłane do systemu obsługi klienta MOICO.– „Dzięki temu, po zalogowaniu, klient otrzymuje w Messengerze możliwość sprawdzania salda konta, aktualnie posiadanych pakietów oraz możliwość pobrania pliku z ostatnią fakturą. Poza tym może w łatwy sposób zgłaszać ewentualne awarie, bez podawania konkretnych miejsc, bo ta jest rozpoznawana na podstawie lokalizacji łącza posiadanego przez użytkownika”– wyjaśnia Mariusz Pełechaty, CEO KODA Bots.

Chatbot MOICO zawiera bogaty w wiedzę moduł 100 pytań z różnych dziedzin takich jak praca BOK, płatności, dostępność usług, umowy i cesje, awarie, wizyty techników, router, usługi dodatkowe itd. Narzędzie pozwala zapisać się na powiadomienia o promocjach, konkursach, kwestiach technicznych. Posiada również moduł moderatora, który wywołuje konsultanta w momencie, kiedy klient chce dopytać o szczegóły.

Promocja przez grę miejską

Wraz ze startem chatbota ruszyła również akcja promocyjna – dedykowana gra miejska, która nie tylko zapozna użytkowników z narzędziem, ale będzie także okazją do odwiedzenia kreatywnych miejsc we Wrocławiu. – „Obecnie na rynku dostępnych jest wiele chatbotów, które oferują szeroki wachlarz możliwości, dlatego naszym celem było efektowne i niestandardowe wprowadzenie bota. Motywem przewodnim gry jest miejska dżungla. Pełna niespodziewanych zwrotów akcji, wymaga od uczestników sprytu oraz kreatywności. Gra miejska została podzielona na kilka etapów, a wskazówki do kolejnych będą przekazywane przez MOICObota. Miejsca, które w niej ujęliśmy są naprawdę zróżnicowane, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie!” – przekonuje Karolina Dobkowska, menadżer zespołu odpowiedzialnego za opracowanie koncepcji gry w Wills Integrated.



Autor |2019-07-23T09:13:49+02:0023 lipca 2019 09:13|Kategorie: Aplikacje, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Praca, Rozrywka, Rynek, Sprzęt, Top7, Wydarzenia|Tagi: , , , |1 komentarz

1 komenarz

  1. daria.wlodarczyk 24 lipca 2019 w 10:40 - Odpowiedz

    Dla klientów, zastosowanie przez firmy chatbota, oznacza szybsze odpowiedzi na zadawane pytania. Cyfrowy świat nigdy nie śpi — boty są dostępne 24h na dobę. W dzisiejszych czasach ciągle żyjemy w biegu, chcemy mieć wszystko na „już”. Ludzie są niecierpliwi, nie lubimy czekać. Z kolei dla firm jest to najlepsza metoda, by zoptymalizować koszty z tytułu obsługi klienta. Na co dzień wprowadzamy takie rozwiązania dla klientów z różnych branż. W ostatnich 12 miesiącach mieliśmy ok. 10 projektów, gdzie oprogramowanie sztucznej inteligencji było kluczowe w kontekście obsługi klientów, czy też zwiększania skuteczności e-marketingu. Warto zaznaczyć, że oszczędności rzędu 20% – 30% nie są rzadkością — to już naprawdę konkret! Trochę naszych przykładów z InteliWISE, w Polsce, jak i za granicą, opisujemy na InteliWISE.pl

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.