Wygląda na to, że firma Samsung Electronics bardzo dosłownie rozumie twierdzenei o tym, że droga do serca prowadzi przez żołądek i uruchomiła serwis randkowy Refrigerdating. Jego użytkownicy szukają swojej drugiej połowy nie po wyglądzie, a po… zawartości lodówki.
Jak to działa
Aby dokonać rejestracji należy zrobić zdjęcie światu wewnętrznego swojej lodówki. Dalej Refrigerdating działa na zasadzie Tinder: podoba się zdjęcie, przesuwasz go palcem w prawo, nie chcesz — w lewo. Jeśli użytkownicy oznaczyli siebie nawzajem — mogą zacząć dialog.
Serwis nie wykorzystuje danych użytkowników w celach nie związanych ze zapoznaniem się. Refrigerdating jest dostępny we wszystkich krajach, ale tylko dla użytkowników powyżej 18 lat.
Dlaczego lodówka?
W Samsung mówią, że w tradycyjnych serwisach randkowych utworzony obraz często daleko ubiega od rzeczywistości. A zawartość twojej lodówki będzie w stanie coś więcej powiedzieć o użytkowniku. Oczywiście, można przekształcić puszkę piwa przekształcić w mleko za pomocą photoshop, jeśli ktoś bardzo chce dobrze wypaść.
Usługa jest oczywiście dobrym sposobem reklamowania nowej gamy inteligentnych lodówek Samsung Family Hub. Jednak jeśli odrzucimy marketingowe motywy producenta, to Refrigerdating jest mimo wszystko dość ciekawym i nietypowym serwisem, z którego można skorzystać chociażby dla zabawy.
Zostaw komentarz