Dom mediowy Codemedia wygrał zorganizowany przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe konkurs na obsługę budżetu kampanii promocyjnej aplikacji mobilnej neokartka, dzięki której zdjęcie zrobione smartfonem zostanie dostarczone przez listonosza w formie pocztówki w formacie A5. Wystartowały pierwsze działania, cała kampania potrwa do końca wakacji.


Kampania aplikacji mobilnej neokartka jest skierowana do użytkowników smartfonów z systemem Android przebywających na wakacjach oraz planujących wakacyjny wypoczynek.

DomDziałania marketingowe będą prowadzone w globalnych sieciach reklamy mobilnej. Uzupełniająco reklamy neokartki pojawią się w mobilnym Facebooku oraz w serwisie Wakacje.pl. Neokartka jest również promowana działaniami eventowymi w miejscowościach turystycznych przygotowanymi przez agencję Chacuna Group.

neoKartka.pl: z Internetu do rąk własnych

Każda wysłana neokartka może wziąć udział w organizowanym wraz z serwisem Wakacje.pl konkursie, w którym do wygrania są bony wakacyjne na łączną sumę 30 tys. zł.
Wysłanie neokartki kosztuje 4,99 zł; płatność można zrealizować poprzez SMS-a lub SkyCash.

Źródło:Codemedia