W Europie z logo myTaxi jeździ już 15 000 taksówek. W Niemczech firma posiada 20% udziałów rynkowych, co oznacza, że co piąta taksówka współpracuje z myTaxi. To pierwsza tego typu aplikacja, która powstała na świecie i jednocześnie najszybciej rozwijającą się na europejskim rynku. Pobrano ją już 1,7 miliona razy.

Dostępna jest w ponad 30 niemieckich miastach oraz w Austrii, Hiszpanii i Szwajcarii. Wraz z początkiem września myTaxi rozpoczęła działalność na polskim rynku i uruchomiła usługę dla mieszkańców Warszawy.

myTaxi pasażer
myTaxi pasażer

Rozwój myTaxi na polskim rynku będziemy prowadzić dwutorowo. Po pierwsze skupimy się na samej aplikacji, poprzez dodawanie nowych funkcjonalności, takich jak płatności bezgotówkowe i mobilne, które doskonale sprawdziły się na innych rynkach czy programy lojalnościowe dla kierowców i pasażerów. Drugim kierunkiem rozwoju jest osiągnięcie dostępności usługi w głównych aglomeracjach w Polsce – mówi Artur Pielech, myTaxi Country Manager Poland Sales & Marketing. Planujemy w ciągu roku zdobyć 10% rynku usług taksówkarskich w Warszawie – dodaje.

myTaxi to aplikacja peer-to-peer umożliwiająca bezpośrednie połączenie pomiędzy kierowcą a pasażerem – mówi Artur Pielech. Dzięki niej, kierowcy stają się niezależnymi przedsiębiorcami, a pasażerowie mogą zamawiać i kontrolować przejazd taksówki w prosty sposób. myTaxi to gwaran-cja przejrzystych zasad działania dla obu stron, innowacyjność i intuicyjność obsługi – dodaje.

myTaxi kierowca
myTaxi kierowca

Aplikacja umożliwia taksówkarzom niezależność i wolność. W przeciwieństwie do dotychczas dostępnych opcji, współpracując z myTaxi kierowcy nie są zależni od centrali zamówień, a zatem nie jest wymagane by płacili comiesięczny abonament, ale za każdy zrealizowany kurs płacili, na zasadach ustalonych w poszczególnych krajach. Co więcej, nie ma żadnych dodatkowych kosztów związanych z wypożyczeniem czy zakupieniem potrzebnego sprzętu – kierowcy mogą kontrolować cały proces zamawiania taksówki za pomocą smartphonów.

Pasażer ma pełną kontrolę nad zamawianą taksówką dzięki pakietowi informacji, który otrzymuje –szczegóły dotyczące pojazdu, średnią ocenę pasażerów za podróż z danym kierowcą oraz jego numer telefonu i zdjęcie. Dodatkowo zintegrowanie aplikacji z funkcją GPS pozwala pasażerowi na śledzenie zamówionej taksówki. Oprócz tego, pasażerowie mogę zamieścić szczegółowe informacje dotyczące kierowcy oraz zaznaczyć, że preferują go przy kolejnym zamówieniu. Struktura myTaxi ułożona została według potrzeb rynku taksówkarskiego i jest pomocna w podnoszeniu jakości świadczonych usług.

źródło: myTaxi

Kan