W Wielkiej Brytanii Nestle wpadło na bardzo nietypowy pomysł.
Mianowicie w batonikach KitKat, KitKat Chunky, Aero Peppermint i Yorkie Milk umieszczono nadajnik GPS, dzięki któremu producent wie gdzie w danej chwili znajduje się jego produkt.

Czyżby próba inwigilacji konsumentów? Nie. Całe zamieszanie związane jest z konkursem w którym można wygrać 10 tysięcy funtów.
Wystarczy że otworzymy papierek, a w ciągu 24 godzin pracownicy namierzą taką osobę i zapukają z nagrodą.

W całej loterii nadajników w batonikach umieszczono tylko sześć, więc Brytyjczycy…
Biegnijcie po słodycze już teraz.
Grupą docelową z niewiadomych przyczyn są mężczyźni.
Czy Nestle sądzi że kobiety nie jedzą słodyczy?
Tego nie wiemy.

Ciekawi jesteśmy, czy polski oddział Nestle też pokusi się wprowadzić u nas te zabawę.
Całą akcje wspiera kampania reklamowa z ponad 3 tys. Plakatów oznaczonymi kodami RQ, które przenoszą na stronę konkursową.
Na tej natomiast widnieje aktualna liczba batoników z GPS -em, które zostały do kupienia.

W całej Anglii ustawiono specjalne automaty opisane tym konkursem, gdzie możemy kupić słodycze Nestle.

Automat na słodycze
automat na słodycze

źródło:Nestle

Marcin Kusz