Start Forum Operatorzy Operatorzy MVNO Virgin Mobile Polska: czas oczekiwania klienta CMOK 14s

Viewing 10 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Virgin Mobile Polska: czas oczekiwania klienta CMOK 14s

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Potwierdzam to własnymi doświadczeniami. Aż się zdziwiłem jak za pierwszym razem od razu połączyło mnie z prawdziwym konsultantem i w dodatku w tak krótkim czasie oczekiwania! Przeniosłem już trzy numery z play a kolejne sześć w ciągu najbliższego kwartału:)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Zawsze można się na łącza Orange przełączyć jak nie chcesz na Play…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Oby tak dalej, świetna, bezproblemowa i tania sieć.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Jakie tam „bulił”? 19 gr za minutę to tak dużo ??? A Sms 12 gr…plus promocja na sms-y. W tym roku 2013 sms darmowych do wszystkich. To czego chcieć więcej?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Wbij *62*790998725# i zielona sluchawka potem wbij *67*790998725# i zielona sluchawka
      a wlaczysz w virgin mobile powiadomienia sms o probie polaczenia, gdy bedziesz mial/a wylączony telefon

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      zamówiłem starter i podałem dane odbiorcy.Zamiast tego podano moje dane jako platnika i odbiorca /mama/ juz nei mogła odebrac startera…..żenada i poniżej krytyki.
      Polskie myslenie …dno.W uk moglem załatwic sprawę w ciągu minuty

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      drugi miesiąc trwa „aktywowanie karty” , zero kontaktu ze strony firmy virgin, podejście do klienta na zasadzie „chcesz od nas coś kupić? to sie namęcz, my mamy to w d****”
      oczekiwanie na infolinii minimum 15 minut za każdym razem

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      W 2017 roku czas oczekiwania na Infolinii wynosi powyżej 30 MINUT !!
      słownie trzydzieści minut.
      Po 30 sekundach są komunikaty, że zaistniała awaria, potem co kilka minut ostrzeżenia, że rozmowa może być nagrywana !
      Próbuję się tam dodzwonić od kilku dni.
      Maila z reklamacją wysłałem na ok@virginmobile.pl 4 listopada – do dzisiaj bez odpowiedzi.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Czekałem na połączenie z CMOKIEM ponad półgodziny i zrezygnowałem.Chciałem polecić klienta.Dobrze,że nieodezwaliście się bo wypadłbym blado polecając operatora,który nie jest CMOKIEM a „cmokiem”tak traktując klienta Pozdrawiam „grające automaty”.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Proboje od 2 dni sie dodzwonic do tego gowna co sie nazywa CMOK.

Viewing 10 reply threads
Reply To: Virgin Mobile Polska: czas oczekiwania klienta CMOK 14s
Your information: