Start Forum Rozrywka Konkursy i loterie UOKiK: nieuczciwy konkurs sms-owy BMW od Orange Druga Edycja

Viewing 6 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Internetq Poland – organizator loterii sms-owej BMW od Orange Druga Edycja – wprowadzał konsumentów w błąd. Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał decyzję Prezes UOKiK nakładającą karę w wysokości blisko 340 tys. zł

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: UOKiK: nieuczciwy konkurs sms-owy BMW od Orange Druga Edycja

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      Kary Kary Kary…. System karanie nie jest idealny… Tak naprawde poszkodowany czy abonent sieci nic z tego nie ma. Na jego szkodzie dorabia się budżet państwa… Wyglada to jakby Kowalskiego okradli ale kase oddali Nowakowi…
      Powinno się nakazac zwrot kasy abonentom, ktorzy wyslali takie sms do konkursu a do tego ukarac za takie praktyki. Bo tak naprawde owe 300 tys zl to pewnie pryszcz przy dochodach z tego konkursu…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      Kary finansowe nie mają sensu bo finalnie i tak zapłaci za to klient. Karać ale z głową. Uprasza się Lucków i Innych PROZAKów by na mój post nie odpowiadali.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      Nie bać się tylko karać ale pod jednym warunkiem. Kara musi być bardzo dotkliwa!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      Karać finansowo osobiście Zarząd a nie spółkę, natomiast spółka niech odda abonentom kasę pobraną za udział w tym konkursie – i to wystarczy

    • LesH
      Participant
      Liczba postów: 3914

      „wprowadzał konsumentów w błąd” – czy to łagodne określenie zaczną stosować do drobnych oszustów? No i proporcjonalnie mniejszą karę, czyli np. 3 zł 40 gr do zapłaty… Za wprowadzanie konsumentów w błąd, a już nie żadne oszustwo!

    • BlasterM
      Participant
      Liczba postów: 611

      Niemalże każdego dnia otrzymuję e-maila mniej więcej takiej treści: „Zostałeś wytypowany do grona zwycięzców. Kliknij aby potwierdzić chęć odbioru nagrody”. Kliknięcie oczywiście prowadzi do serwisu, który w zamian za możliwość wzięcia udziału w losowaniu żąda wyrażenia zgody na płatną subskrypcję SMS. Widzę tu mnóstwo analogii. Co na to UOKiK?

Viewing 6 reply threads
Reply To: UOKiK: nieuczciwy konkurs sms-owy BMW od Orange Druga Edycja
Your information: