Start Forum Sprzęt Samsung Samsung Galaxy SIII z wadą fabryczną Sudden Death?

Viewing 94 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Ostatnich tygodni GALAXY S III – najbardziej zaawansowany smartfon w ofercie firmy Samsung, nie może zaliczyć do udanych. Po problemach z tzw. „Exynos Bug”, niektórzy użytkownicy smartfonu zgłaszają tzw. „Sudden Death” (czyli „nagła śmierć”).

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Samsung Galaxy SIII z wadą fabryczną Sudden Death?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      U mnie to się zdarzyło. Telefon oczywiście na gwarancji więc zaniosłem do serwisu. Po kilku tygodniach oczekiwania dostałem informację, że w telefonie znaleziono drobne ślady wilgoci i nie może być mowy o naprawie w ramach gwarancji. Nie wiem skąd te ślady wilgoci ale taką wymówkę nie raz słyszałem od znajomych którzy oddawali swoje telefony do serwisu. Próbowałem się dowiedzieć ile musiałbym zapłacić za naprawę telefonu poza gwarancją. Usłyszałem, że koszt naprawy przekracza cenę nowego telefonu. Podziękowałem. Nigdy więcej samsunga!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Jest juz soft XXELLA (4.1.2) ktory posiada nowy bootloader, ma on wyelminowac Exynos Bug i Sudden Death

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      gdyby to było Apple to całą sprawa juz leciała by w pasku na TVN24 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      ROHS się kłania – będziemy hoty odkurzać

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Bzdury gadasz….Serwis Samsunga nalezy do najlepszych w Polsce…Naprawialem juz wiele urzadzen i zawsze bylo szybko i bez problemow…Ostatnio z wlasnej winy przepalilem notowaniami gieldowymi ekran w Note. Zanioslem i wymienili mi na gwarancji ekran na nowy…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Też mam kiepskie doświadczenia. Padło mi WiFi w Galaxy Spica. Żeby padło całkowicie to byłoby pół biedy, bo „eksperci” z serwisu w końcu uznaliby jakąś wadę, na moje nieszczęście problem objawiał się powyżej kilku metrów od AP, a w serwie podejrzewam siedzą w pomieszczeniu 2x2m… Nic nie dało dokładne opisanie problemu i podkreślenie, że radio działa tylko znacznie straciło zasięg. Odsyłali, że WiFi sprawne… Żal, nigdy więcej szajsunga, przynajmniej w PL, gdzie mamy mniejsze prawa niż na zachodzie…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Zawsze mogą zdążyć się wady, a samsung przynajmniej stara się zrekompensować straty. Przy takiej ilości sprzedanych smartfonów, wadliwy tysiąc z nich to niewielki odsetek. Każdy, kto zna się trochę na tym, wie jak są to zaawansowane urządzenia i ile rzeczy może nie działać. Samsun też używa materiałów/podzespołów innych firm, co jeszcze bardziej zwiększa ryzyko usterki. Nieraz wystarczy niezauważalna gołym okiem rysa na płycie głównej, aby po czasie spaliły się ścieżki drukowane.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      i co z tego, że samsung daje nowe oprogramowanie eliminujące ten błąd skoro p……… orange, niepozwala na sciągnięcie tego nowego andka na telefony z własnym brandem.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Niestety wiem, że serwis Samsunga działa dobrze. Wymienili mi telewizor na nowy po 2 latach (prawie), Galaxy S na S+ (po roku). Teraz od czasu do czasu resetuje mnie się S3. Poczekam jeszcze… Zawsze to dodatkowy czas na gwarancji 🙂 A może zrobią S3+ 😉

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mam s3 juz 3 miesiące nie pamiętam kiedy ale jakos miesiąc temu zaczął sie wyl a potem włącza zdarzyło sie juz z 4 razy jestem obecnie w Londynie i mam go na gwarancji wiec poczekam na aktualizacje zobaczymy

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mój Samsung Galaxy S3 padł wczoraj, to znaczy wyłączył sie i nie dało sie go już włączyć. Oddałam go do serwisu w Krakowie, stwierdzili, ze cała płyta główna nie działa i aktualnie skierowali go do głównego serwisu do Warszawy celem wymiany płyty. Telefon mam od czerwca 2012, zakupiony w T-Mobile.

    • standardowy
      Member
      Liczba postów: 2

      Ja obecnie mam samsung galaxy s2 i planuje przesiadka na S3 ale teraz jestem w lekkim szoku po informacji o bugu, czy wiadomo coś w której wersji oprogramowania problem występuje bądź w których nie występuje?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Około tygodnia temu mój telefon tj. Galaxy S3 zaczął dziwnie działać (tj. zawieszał się po ok. 1 minucie korzystania z czegokolwiek następnie samoczynnie się resetując, i tak na okrągło) zaniosłem telefon do serwisu gdzie pan macher zaproponował mi wgranie nowego softu po czym zadzwonił do mnie dwa dni później i poprosił abym go od nich odebrał bo pomimo wgrania nowego oprogramowania nic sie nie zmieniło i polecił mi udać się do autoryzowanego sprzedawcy Samsung … miazga pewnie tam zapłacę krocie …. czy może ma ktoś pojęcie jak to u nich wygląda ????

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Chyba też mnie do dopadło. Od tygodnia-dwóch telefon zaczął się automatycznie restartować, czasami zawieszać. Wydaje mi się, że objawy są coraz częstsze. Czeka go serwis. Urządzenie kupiłęm w kwietniu 2012, więc ma za sobą mniej więcej rok używania.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Witam, mój S3 z t-mobile potrafi zawiesić się 6 razy dziennie. Pomaga tylko wyjęcie baterii. Masakra !!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mojego samsunga też to dopadło chyba :/ od 4 dni telefon sam sie restartuje i zawiesza co chwile…nie pomogła ani aktualizacja oprogramowania do najnowszego 4.1.2. Mam o tyle problem że pół roku tel mi spadł i ma w rogu pęknięte szkło :/ więc najpierw muszę wymienić szybke a dopiero potem zanieść na gwarancje:/

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mój Galaxy s3 kupiony na początku czerwca 2013 nie wytrzymał nawet 30 dni. Padł podręcznikowo, nagle i niespodziewanie podpięty na noc do ładowarki. Rano zastałem cegłę. Co ciekawe, do momentu jak nie padł działała bardzo przyzwoicie i stabilnie. Między bajki można włożyć zapewnienia Samsunga o tym ze problem jest rozwiązany w nowych wersjach oprogramowania. Na moim tel. była wersja aktualna 4.1.2. ;/

    • petent
      Member
      Liczba postów: 17

      To jest masówka, zawsze znajdzie się mankament

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      po 2 miesiącach użytkowania (kupiłam w kwietniu tego roku) mój S3 wyłączył się. po załączeniu zapętlał się (pokazywał na zmianę nazwę tel i logo operatora) oddałam do serwisu. Po naprawie działał tylko dobę – to samo. Obecnie jestem bez telefonu już miesiąc, czy powinnam płacić abonament? Pomóżcie !!!!!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mój sgs3 po 7 miesiącach nagle zaczął się zwieszać, tak że tylko wyjęcie baterii pomaga. Co najgorsze łapie „zwiechy” przy zarówno wysilonej pracy, normalnej czy nawet czasami jak czuwa.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Dzisiaj miałam taką samą sytuacje . Wieczorem wszystko było ok podłączyłam s3 do ładowarki i rano już padł. Nic nie mogłam zrobić nie reagował na nic. Najbardziej szkoda mi zdjęć i ważnych informacji,które miałam w nim zapisane, czy da się je odzyskać?..Jakimś cudem? oddałam go dziś do serwisu. Działał przez 9 miesięcy idealnie , więc niestety nie pomyślałam o zapisywaniu zdjęć gdzieś jeszcze…ale jestem wściekła…czy komuś udało się odzyskać zdjęcia po takiej sytuacji z telefonem?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Witam wszystkich.Kupilem mojego s3 we wrześniu tego roku tzn.2013 i też mam z nim problemy .Serfujac po necie wyłącza mi się co 3 -4 minuty.Początkowo wszystko było ok.teraz zagrzeje się i…ekran czarny.Po samoczynnym resecie nawet tapety firmowej nie ma.W menu wszystkie firmowe aplikacje są na czarnym tle…Dzwoniłem do firmy „S”powiedzieli na odczepne że ma mało pamięci, ale wytłumaczyłem im iż nie ma tam nic mojego, nawet zdjęć. Kazali oddać na naprawę gwarancyjną…Teraz zastanawiam się czy oddać, czy nie oddać…Jesli chodzi o działanie bez internetu, tylko sobie dzwonić, lub odb. połączenia to jest ok.ale z drugiej zaś strony powinien być sprawny na wszystko po to on jest i nie kosztował złotówkę… prawda?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      nagła śmierć mojego galaxy nastąpiła wczoraj , telefon nie reaguje na nic szkoda mi zdjęć

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mój padł tydzień temu. Zobaczymy co na to serwis.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      ja mam podabna sytuacja tel sam sie wylaca czasem i wlacza ponownie, czasem logo samsung sie pojawia wyglada to tak jak by probowal sie wlaczyc ale nie mogl i tylko logo samsung miga:( bylem duzym fanem tej firmy ale po zepsutym TV samsunga i teraz telefonie jesli ktos jest zainteresowany ODRADZAM

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Witam,
      Niestety po niespełna 8 miesiącach poprawnej pracy mój samsung galaxy s3 zaczął się wieszać lub całkowicie wyłączać. Najgorsze jest to, że dzieje się to np. podczas snu… Nie znam przyczyny takiego działania tel. Mam gwarancję i zastanawiam się nad zaniesieniem go do serwisu chyba że to wina softu… obecnie mam zainstalowany: 4.1.2 JZ054K.I9300XXELA… ktoś już rozwiązał ten problem. Jak coś to proszę o kontakt na priv shoooter@o2.pl

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      S3 padł mi dosłownie 20 minut temu, nie był podłączony do ładowarki, leżał sobie na stole. Przy próbie włączenia pojawia się logo Samsunga, analogicznie jak przy standardowym uruchamianiu – tylko dalej nic się nie dzieje…
      Tel kupiony prawie rok temu, po wpisach widzę że i tak długo wytrzymał. Tel to jedno z moich głównych narzędzi pracy, myślicie że oddadzą mi moje stracone pieniądze? 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      a mi w serwisie powiedzieli ze tele byl zalany i nie moga uwzglednic gwarancji i ja uniewaznili ale tele mam 1miesiac i wody napewno nie widzial ale powiem tylko ze widze ze nikt go nawet nie rozkrecil bo plomba nie jest nawet dotknieta co moge jeszcze powiedziec? zawiodlem sie na samsungu nie dosc ze zawsze nokia byla u mnie gora to teraz tylko mnie to utwierdzilo ze mam racje nie kupujcie koreanskiego badziewia pozdro dla wszystkich

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      w telefonie wilgoc? ale numer no zyjemy w kraju gdzie woda jest w powietrzu a tele nie jest szczelny i nawet noszenie go przy dupie w kieszeni nie gwarantuje ze sie nie pocisz wiec serwisy ida na latwizne i to standard ale nie poddawac sie zadnej lachy nie robia trzeba podac samsunga do rzecznika konsumentow i bedzie jak kiedys w stanach z applem nie pamietam dokladnie ale chodzilo o baterie ludzie powygrywali sprawy i nagle bateria podlega gwarancji czyli mozna

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Czy komuś udało się wywalczyć od Samsunga nowy telefon ?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      S3 wielka porazka nie polecam ja juz po dwoch tygodniach zepsul mi sie w nim wyswietlacz tzn wypallil pasek na nim i co oddam do reklamacji robia ofszem ale rowno po 2 tyg to samo sie robi a oddalem go juz z 6 raz za kazdym razem to samo wymieniaja modul wyswietlacza brak slow servise ccsie zg porazka kazdy aby od siebie duzo by gadac na ten temat ale naprawde nic tylko wysadzic ich w pi„` „ to złodzi„

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Moj samsung s3 z wczoraj na dzisiaj ”zmarl”, nic sie nie dalo sie juz z nim zrobic. W serwisie facet powiedzial mi ze telefon jest nie do uratowania, bo ma spalony procesor i jedynie moglabym go zareklamowac, ale ze mialam juz duzo wczesniej peknieta szybke to i tak by zwalili to na ten upadek. Wczoraj podlaczylam przed snem telefon do ladowarki i dzialal normalnie. Dzisiaj wstaje zdziwiona ze budzik mnie nie obudzil, a telefon na nic nie reaguje. Po wyciagnieciu baterii, w ogole nie dalo sie go juz wlaczyc. Telefon do wyrzucenia…:(

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mam identyczny problem!!! Wczoraj wieczorem podłączyłam telefon do ładowania i dziś rano jak go odłączyłam to nie szło go uruchomić! Próbowałam go zresetować, wyciągałam baterię, kartę sim, pamięci, nic nie dało się zrobić. przez cały dzień go nie używałam! Telefon jest w bardzo dobrym stanie. Cały czas mam folię na ekranie i etui. Jedyne co mi pozostaje to oddać na gwarancji telefon. Będzie mi go szkoda ponieważ na nim mam pełno filmików i zdjęć. Boję się jedynie tego, że ktoś go kiedyś może uruchomi. A ja jestem zalogowana na wszelkich portalach :/

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Ja miałam podobną sytuację,
      po nocnym ładowaniu telefonu, rano jeszcze działał, bo obudził Mnie budzik, ale potem siadł i już się nie właczył. Oddałam go do serwisu, nie chcę naprawy, tylko nowy telefon, ale nie wiem czy to bedzie możliwe…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Ej, ja mam lepiej. Galaxy s3 mini wyłącza się po każdej próbie nawiązania połączenia z czymkolwiek. Jest nowiuteńki. I ssie od dzień dobry :/

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      U mnie podczas ładowania (nie każdego, ale prawie każdego) galaxy S3 albo restartuje albo reaguje na polecenia po dobrych kilkunastu(dziesięciu) sekundach. Albo to i to na zmianę. Jak odłączam od ładowarki po jakiejś godzinie zaczyna pracować normalnie. Był w serwisie już 3 razy (kupiony w pierwszej połowie grudnia, nie ma jeszcze dwóch miesięcy), dziś znów go odebrałam i znów mam info (tym razem z centrali z W-wy), że aktualizowali oprogramowanie i że wszystko OK. A od dwóch i pół godziny aktualizuje mi się „Samsung Apps”, aktualizacja wisi praktycznie od początku na poziomie 5% i póki co ani drgnie. Czy ktoś wie czy te wszystkie moje problemy da się w ogóle naprawić czy Samsung nabił mnie w butelkę i sprzedał felerny towar?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      ja dostałam mojego samsunga na ur od męża w pazdzierniku 2013. Działał super aż do dnia 3 stycznia 2014…rano naładowałam tel, po naładowaniu działał jak zawsze super. Rano 4 stycznia 2014 sięgam do tel a on wyłączony, no to włączam , pojawia sie logo i …. d*pa. Wszystkiego próbowałam i nic. Szkoda mi najbardziej zdjęc i filmików synka, bo głupia zapisałam w pamieci tel :/ Ciekawe co zrobią z moim tel, czy dadzą nowy – ma gwarancje. pozdr

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mój samsung też zdechł i niestety zero pomocy ze strony samsunga. Telefon trafił do serwisu i owszem uznali, że naprawa wady podlega gwarancji, ale że jest mała rysa na szybce (5 mm i przy samej listwie) postawili mi warunek, że naprawa gwarancyjna będzie, ale tylko wtedy kiedy wymienię cały wyświetlacz w cenie 600zł. Zaznaczam, że telefon upadł zaraz po zakupie czyli ok 7 m-cy przed „śmiercią” i nie było problemu z działaniem. Po długiej korespondencji ze SAMSUNGIEM POLSKA uznali, że najlepiej udać się do serwisu i odesłali mnie do tego samego który żąda 600zł. Tak więc telefon leży na półce i pokrywa kurzem. Wiem za to jedno, więcej już nie kupię żadnego produktu owej firmy.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Witam,
      mam to samo w Galaxy s3mini, od tygodnia się restartuje. Mam go już od roku i wszystko było ok, całkiem fajny telefon. Podejrzewałam że to bateria albo wirus.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mów samsung s3 działał 7 godzin od zakupu. Po podłączeniu do ładowarki wyświetlacz nie chce sie odblokować/wzbudzić – jet czarny. Słychać że telefon działa bo jak dotykam ekran to słychać dzwięku tzw dotyku.
      Ciekawy jestem co powiedzą w sklepie, ale nie ma co sie spodziewać innej decyzji jak naprawa na gwarancji i 14dni w plecy. Szkoda że wcześniej nie trafiłem na te formum choć usilnie szukałem opinni o tym telefonie. No cóż. Szkoda że nie kupiłem przez internet wtedy miałbym prawo w ciągi 10 dni zwrócić towar (choćby nawet taki który w czasie sprzedarzy był już uszkodzony)
      Na dzień dzisiejszy pozostaje niesmak i rozczarowanie bo chciałem kupić wymarzony telefon a zostaje z niczym (ani kasy ani telefonu z którego bym się ciszył)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Witam. Mój Samsung Galaxy s3 ma taki problem że gdy mam około 20 % baterii on nagle zaczyna rozjaśniać ekran aż do pewnego momentu w którym zacina się i trzeba wyjąć baterie. Niestety od jakiegoś czasu nawet nową ładowarką telefon nie chce się ładować. NIE POLECAM tej firmy.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      nie polecam samsunga galaxy 3 tableta. to już mój drugi tablet tej firmy i padł mi po 3 miesiącach użytkowania. pierwszy padł po kilku dniach od zakupu – szok!!! za pierwszym razem myslałam że trafiłam na jakiś wadliwy egzemplarz i wymieniłam na drugiego. Jednak drugi właśnie tez mi padł bez żadnego powodu, tak po prostu. trzochę poczytałam i sie dowiedziałam że one wszystkie z tej serii są wadliwe. mam nadzieję że oddadzą mi pieniądze bo wymieniać na kolejny już nie zamierzam.

    • LesH
      Participant
      Liczba postów: 3914

      SGS3 ma wielu znajomych ale nikt nie chwalił się takim problemem, jak Sudden Death. Czemu tych 10 szczęśliwców zawdzięcza swój spokój? Gdy rozmawiałem z nimi o tej 'wadzie fabrycznej, sygnalizowałem problem zgłaszany na branżowych forach, to słyszałem w reakcji żartobliwe 'nie strasz, nie strasz…’ 😀

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Witam mój sgs3 również należy do wadliwych telefonów. Zawiesza się od paru dni i tylko mruga napis Samsung Galaxy S III… Gwarancje mam jeszcze 2 miesiące tylko jest jeden problem, bo telefon pare tyg. temu mi spadł i ma pajęczynkę i niewiem czy wezmą mi na gwarancje. W sumie powinni bo to nie jest związane z ekranem. Co myślicie ?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Witam mój sgs3 również należy do wadliwych telefonów. Zawiesza się od paru dni i tylko mruga napis Samsung Galaxy S III… Gwarancje mam jeszcze 2 miesiące tylko jest jeden problem, bo telefon pare tyg. temu mi spadł i ma pajęczynkę i niewiem czy wezmą mi na gwarancje. W sumie powinni bo to nie jest związane z ekranem. Co myślicie ?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Ludzie to jakaś paranoja. Mi padł telefon 13.03.2014 a kupiłem go 21.11.2011. Wojuję z serwisami autoryzowanymi 2 miesiące i wszyscy zwalają winę na mnie że telefon nosi ślady ingerencji w oprogramowanie i chcą ode mnie 850 do 950 zł. Nic takiego nie miało miejsca. Objawy identyczne jak powyżej. Nie mam pomysłu jak to załatwić.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      POMOCY!!! mój samsung s3 wyłacza sie pomimo tego że bateria pokazuje 40-50% naladowania co jest nie tak? zepsuta bateria? źle go ładuję? coż nie tak z telefonem??? PROSZĘ O POMOC!!!!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      To samo co inni , po 3 miesiącach zaczął się sam wyłączać ( Galaxy trend plus ) ja uważam jeśli telefon był kupiony w sieci komórkowej z abonamentem , to nie powinno się płacić dopóki nie dadzą sprawnego telefonu.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      witam. Mój SGS3 mini zaczął wariować po ponad rocznym użytkowaniu. od kilku dni w ciągu dnia potrafi się zresetować kilka razy. po samoczynnym uruchomieniu system daje znać że bateria jest wyczerpana a przed chwilą miała 70-80% … robiąc nawet zdjęcie też się wyłącza. Myslałem że to może wina jakiejś aplikacji lub gry. Usunąłem wszystko i dalej to samo …
      Używam cały czas tej samej ładowarki od nowości. Tel nie był rozbierany, bateria oryginalna, system też. Ani razu go nie aktualizowałem od nowości …

      Zakupiłem go w maju 2013 roku.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Własnie zawiesił mi się samsung galaxy s3 GT-19300 i po restarcie nie włącza się tylko widnieje napis samsunga… Co robic?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mam smasunga galaxy s3 kupilam go w ubiegłym roku na początku marca niestety moj telefon zaczął niedawno wariowac i wyłączać się sam któregoś pięknego razu obliczyłam ze w przeciągu godziny wyłączył się 47razy. Postanowiłam oddać swój telefon do serwisu. Naprawiali go ok tygodnia po odbiorze juz rzekomo naprawionego telefonu okazało się ze po wlozeniu mojej karty sim nadal się wyłącza…próbowałam pracować na telefonie bez karty sim w celu sprawdzenia czy to wina telefonu cxy karty telefon dzialal prawidlowo. Wkladalam również inne karty sim i okazało się ze telefon działa prawidłowo szwankowal tylko kiedy w środku byla moja karta SIM!!! Także jeśli ktoś z Was ma podobny problem wymiencie kartę sim może pomoże waszemu telefonowi i ukoi jakże zszarpane nerwy bo ja myślałam ze zacznę brać tabletki na uspokojenie.:-)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Właśnie dzisiaj mój sgs3 zaliczył nagłą śmierć /chyba/. Używałam go nieprzerwanie od grudnia 2012 bez większych problemów. położyłam go na stole, bateria była naładowana w ok. 30 %. Po mniej więcej 2 h bezczynności chciałam zatelefonować a tu ekran czarny, podłączony do ładowarki nadal czarny… Po prostu NIE ŻYJE. Jestem na wakacjach, dokumenty dot. Tel. W domu. Po powrocie oddam go do naprawy gwarancyjnej. Najgorsze, że wszystkie ważne sprawy do załatwienia / planowe wizyty u lekarza etc./ notowałam tylko i wyłącznie w kalendarzu. Dodatkowej karty pamięci nie włożyłam bo nie pomyślałam, że może mnie coś takiego spotkać. Pewnie i zdjęcia i filmiki też trafił szlak:((((

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mój samsung kilka dni temu zaliczył nagłą śmierć. po prostu wielkie rozczarowanie firmą SAMSUNG!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mój Galaxy S 3 NEO dzisiaj podczas oglądania filmu na yt zaczął migać jasno ciemne paski na ekranie i wyłączył się 🙁 i od tamtej pory nie mogę go uruchomić ;( mam telefon 2 tygodnie! o co chodzi ;(

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mój Samsung s3 leżał i działał do południa bez problemu a popołudniu nie zareagował na wyciąganie Bayer a ma ponad rok użytkownika i koniec nie dział .

    • GastoN89
      Member
      Liczba postów: 1

      ja nie mogę;/ masakracja … Miałem właśnie kupić od kumpla GALAXY S III;/ zastanawiałem się czemu chce ją oddać za grosze;/ teraz wiem już co jest powodem;/ Czy zdarzyło się komuś, że ten telefon działał normalnie?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      mi 2 dni temu padł note 3 włącza sie i wyłącza i tak w koło dopóki bat nie wyjme ciekawe czy dane z niego da sie odzyskac ale z tego co tu poczytałem to pewnie nikłe szanse

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Moj samsung s 3 mini bateria naladowana i po chwili sie wylanczal jak probiwalam wlonczyc nie dzialal i tak przez caly dzien bez tel jak podlonczylam go do ladowania udalo mi sie wlonczyc a po chwili powtorka jestem wsciekla telefon mam okolo roku!! I co teaz ?!….

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      To samo dzieje się w samsungach Galaxy S4. Miałam telefon zaledwie 5 dni i po całonocnym ładowaniu baterii, wyłączył się następnie włączał się tylko do momentu pojawienia się logo samsunga. Zaniosłam na gwarancje odczekałam 16 dni, odebrałam telefon i w gwarancji napisali właśnie ze została wymieniona płyta główna. I jeszcze oczywiście oddali telefon z porysowaną obudową tylną.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Co za tel podzialal 12 mies zaczelo od srodka cieknac cos po ekranie ale serwis stwierdzil ze to moja wina chociaz uszkodzen mech nie bylo stwierxzili ze u dolu po prawej u dolu cos jest zadrapane i mogl upasc a szybka cieknie po lewej u gory i stwierdzili ze to pewnie od tego i nie uznaja gwarancji teraz zaczal sie wylanczac i wlanczac i umarl smiercia naturalna i pewnie juz i tak gwarancji nie uznaja bo i tak moja wina ze software padl pewnie od tego zadrapania na dole na bank to sam sie nie zepsul nigdy wiecej szajsunga tylko sony lub htc

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Okropieństwo byłam w szpitalu jak nagle „zmarł mój tel” brak kontaktu ze światem lepszego momentu nie mógł wybrać sobie. Zakupony w media mark przyjeli na gwarancje zaznaczone ze wazne doc. na telefonie niestety wszstko utracone ;( SAMSUNG ROBI DZIADOSTWO !! SKLADA ZE STARYCH TEL. I TWORZY NOWY MODEL O TO SKUTEK !

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mam z telefonem SAMSUNG GALAXY S3 dokładnie to samo! W serwisie był już 4 razy, z tym samym problemem, nagle się wyłączył i już nie włączył. Kiedy rzekomo go naprawili, działał tydzień a potem znowu to samo, wyłączył się, i koniec…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Ja mam SGS3 juz od ponad roku i nie mam zadnych zastrzezen nic sie nie psuje anie nic jedyne co to bateria slaba mam tylko szybke rozbita i dziala wszystko bez zarzutu telefon jak dlanie idealny

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Podobnie było z moim S III … przy popracował tyle ile była naładowana fabrycznie bateria … potem po podłączeniu ładowarki wskazywał jej wykrycie, ale się nie ładował … aż padł i więcej nie wstał …

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      po 11 godzinach od naładowania telefonu Samsung Galaxy s III mini nagle rano komórka padła, przy czym miała jeszcze ok 60% baterii. Na razie jest to jednorazowe, ale jak przytrafi mi się to jeszcze raz to oddaje na gwarancję.
      Ogólnie porażka

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      U mnie jest to samo..
      kilka dni temu problem się ujawnił…
      ponad 200 dni użytkowania i kaplica…
      Wystarczy że odłączę od ładowarki, uruchomię aplikację (obojętnie jaką) i telefon resetuje się.. mimo że przed chwilą odłączyłem od ładowarki.. chociaż nie do końca można to nazwać resetem bo jak się wyłączy to już się nie uruchamia, tylko czarny ekran z napisem „SAMSUNG”
      Nawet jeśli po jakimś czasie uruchomi się to jest to samo.. a wskaźnik procentowy baterii szaleje.. (raz pokazuje 90% innym razem 60% często 1% i 0%, mimo, że nie użytkuje…
      Jeżeli chce korzystać z telefonu muszę go cały czas trzymać po ładowarką…i w czasie użytkowania miga ekran (czy to pod ładowarką czy nie to tak samo miga, tylko pod ładowarką nie wyłącza sie)
      Samsung zakupiony 28.06.2014r w SFERIS… Na szczęście mam go ubezpieczonego wiec może jakoś uda się odzyskać kasę…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mam SGS3, Problem jak u Was wszystkich, czyli migotanie ekranu,przy tym gubi sieć ,później wyłącza się, po wyjęciu baterii i restarcie „zawisa” na ekranie startowym. Bateria jest lekko spuchnięta, więc zakładam że te wszystkie cuda które się dzieją to objawy „zdechniętej baterii”. Póki co jutro kupie nowa baterie i zobaczę czy to coś da. Weresja Androida 4.3 JB

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      ja takze wymienilem baterie bo była spuchnięta i problem znikł. Ciekawe tylko na jak długo?
      dlatego tez kupilem baterie zamiennik (koszt25zl) zeby nie dokladac za duzo bo nie wiem czy to nie wina telefonu ze bateria puchnie… nie znam sie wiec tak gdybam.. poczekamy zobaczymy

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Telefon samsung S3 zakupilam w lipcu 2014 a dzis wystepuje w nim wszystko to co opisujecie.Migotanie ekranu wyłaczanie sie.Chyba szlak mnie trafi! co za gowno kupilam!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Ja kupilam w listopadzie 2014 uzywanego SGS3 bylam bardzo zadowolona po czym w czwartek wylaczyl sie tak sobie i migalo caly czas Samsung Galaxy S 3 i nie chcial sie wcale wlaczyc, nawet sie nie chcial ladowac, bylam w punkcie takim tanim troche i powiedzial mi ze telefon niby mial stycznosc z woda 😮 na jakiejs karteczce to mozna widziec jak sie baterie wyciagnie ma byc biala a moja jest niebieska, od czwartku telefon lezy z wyciagnieta bateria na stole i koniec :\
      Od czasu do czasu da sie wlaczyc ale za pare minut sie wylacza i znowu miga.
      Ja odrazu podejrzewalam ze to bateria jest stara i juz nie jest na chodzie ale pan w punkcie to wykluczyl . Nie wiem co juz mam robic .

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mam dokładnie to samo!!! Mój S3LTE po prostu padł na amen… przez ponad rok ani razu się nie zawiesił, a jak zaczęły się migania ekranu i wyłączanie to częstotliwość zwiększała się z dnia na dzień… w końcowej fazie bardzo był wyczulony na działanie aparatu. Zrobiłam 2 zdjęcia i znowu miganie i zdychanie… Tyle pieniędzy wydane i do wyrzucenia 🙁 Nagrzewał się strasznie !!!! Bateria opuchnięta… nie wiem czy jest sens naprawiać. Danych któe nie były na karcie pewnie nie odzyskam… Czy ktoś z Was po naprawie miał swoje pliki czy wyczyszczony tel?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Witam,
      zastanawiam się nad kupnem używanego S3, ale czytając Wasze komentarze trochę jestem przerażona. Czy warto kupić telefon, który za chwile może paść. Czy można to jakoś zauważyć przy kupnie? Na co zwrócić uwagę? Czy może poszukać innego telefonu? Serdeczne dziękuje z góry za wszystkie podpowiedzi:)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Witam, mam mniej więcej ten sam problem ze swoim tel, kupiłam Galaxy S3 NEO jakoś w styczniu, od tego czasu zdąrzył mi się wyłączyć pare razy, co najlepsze ciągle powtarza się problem z wiadomościami, a mianowicie, dostaję wiadomość widzę że ta wiadomość jest, lecz gdy wchodzę w wiadomości niestety jej nie widzę a osoba od której dostałam smsa jest gdzieś na końcu listy, co to ma byc wogole?!! Ten problem pojawia się notorycznie!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Witam. Od prawie dwoch tygodni mam problem z samsungiem galaxy s3. otoz jak wchodze na jakakolwiek strone internetowa po ok 1-2 minucie moj ekran zaczyna mrugac i sie zawiesza…. wyciagniecie bateri nie pomaga gdyz po wlaczeniu telefonu caly czas widnieje napis SAMSUNG, jedyne co moge zrobic to podlaczyc go do ladowania i po jakims czasie sie odwiesza. jakies pomysly co to moze byc ??

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Naleźy telefon reklamowac z ustawy konsumenckiej a nie gwarancji. wtedy moga sobie bajac ze bateria ma gwarancje tylko 6 miesiecy. Albo pozew sadowy zbiorowy.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Porażka ludzie, każdy przekrzykuje się nawzajem jak dzieci a piszecie to samo. Ja miałem s3 2 lata i jakoś nic się nie działo, s4 nic się nie działo z innymi tez, może nie potraficie obsługiwać telefonu?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mój Samsung umarł nagle. straciłam wszystko co miałam, dwa lata zdjęć, filmów i wiele rzeczy…..

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Na wszystkie objawy pomaga wymiana baterii

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Wlasnie padl mi kolejny raz samsung s3. Po roku mi padl. W serwis mi naprawil ale sciemniali ze wszystko bylo w porzadku tylko zmienili soft i to wpisali w ksiazeczke serwisowa. A teraz juz po gwarancji. Wylaczyl sie i laduje sie caly czas napis samsung s3 i znika i tak w kółko. Po wyjęciu i włozeniu baterii nie włączam go i sam sie włącza czyli napis samsung i znika. W tryb awaryjny nie da sie wejsc. W serwisie powiedzieli ze plyta do wymiany.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      guzik prawda wipe, hard resety i inne duper szwance nie pomagają, sprawdź czy tel pod ładowarką chodzi normalnie, i jeżeli tak to wypnij mu ładowanie – jak się wyłączy to znaczy że zagotowało Ci baterie i jest do wymiany.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Witam mój samsung padł po 2 miesiącach od zakupu a zaczęło to się tak. Rozladowala mi się bateria wiec złożyłam do ładowania po osiągnięciu 10 procent baterii wyskoczył komunikat ladowanie strzynane zbyt wysoka temperatura baterii nic nie pomagało więc zanioslam tel do serwisu.po dwóch tygodniach dostałam niby to z nowym procesorem tel.radość nie trwała długo bo po dwóch dniach znowu to samo wiec jeszcze raz serwis. Serwis sciemnil że niby to wszystko w porządku wracam do domu bateria pada i znów to samo po paru dniach mu przeszło tylko że teraz nie mogę go naładować do końca ponieważ po jakimś czasie zaczyna szumic i sam się wylancza żeby go uruchomić sportem trzeba wyjąć baterie ale o dalszym lądowaniu można zapomnieć tel jest mocno na grzany

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mojego Samsunga S3 Mini kupiłam w tym roku w czerwcu, jest po wymianie szybki i tyle. Nagle dziś zaczął migać (wszystko miga, oprócz paska z baterią, Wi-Fi i stanem sieci), nic nie pomaga, dzieje się tak tylko po odblokowaniu, wyświetla się szare tło na ok. 1-2 sek. (wyświetlacz nadal działa) i wszystko wraca do normy, jest tak co 5 sek. Jak się tego pozbyć?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mój sgs3 lte wlasnie nagle padl. Sudden death. Nie pomaga nic: zmiana baterii, reset, podłączenie ładowarki. Ma ok 1,5 roku.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      dlatego lepiej kupić taki telefon w salonie media expert, avansie albo czymś takim, bo tam jest spoko serwis, a inaczej jak padnie to kasa w błoto 🙁

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      NIGDY WIECEJ SZJSUUUUNGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE WŁACZA SIE PO CAŁKOWITYM ROZŁADOWANIU!! TO JUZ 3 EGZEMMPARZ!! GONOO!!!!!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Kupiłem tego samsunga na electro.pl i śmiga mi bez zarzutu. Wszystko jest z nim ok w 100%

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Bardzo prosze o pomoc SGS3M kupilam telefon od kolezanki miala go 3 lata ani razu nie byl w naprawie . Wszystko bylo okeey az do dzis chcialam cos zobaczyc w telefonie telefon wylaczony podlaczylam pod ladowarke nic oddczekalam troszke no i wkoncu sie właczyl ale po chwili i tak sie wylaczyl i tak ciagle tylko do napisow sie wlacza. Co robic co jest tego przyczyna ?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Klaudiaa z Twojego opisu wynika że telefon dopadł problem opisywany w temacie czyli sudden death. Jeśli wersja androida nie była zaktualizowana z wersji 4.0 lub 4.1 do wyższej, to obawiam się że pomóc może tylko autoryzowany serwis (czytaj wymiana płyty głównej), a jeśli telefon jest po gwarancji to taniej będzie płytę wymienić we własnym zakresie. Uszkodzoną masz najprawdopodobniej pamięć wewnętrzną EMMC. Można ją oczywiście wymienić ale koszt będzie większy niż wymiana płyty głównej.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      miałam ogólnie problem z bateria telefon po kilku godzinach mi się rozładowywał dzisiaj dzwoniłam i w pewnym momencie się wyłączył niestety nie chce się już włączyć jest cały czas samsung galaxy s3 a jak podłączam pokazuje się bateria a telefon się nie ładuje i jest tak od jakiś 3 godzin

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Mam telefon Samsung Galaxy Core LTE w play. Przez rok czasu nic się nie działo aż niedawno pojawił się problem z ładowaniem. Po podłączeniu ładowarki naładuje się do 6% bateria i tak się zatrzymuje po odłączeniu odrazu spada do 2% i się wyłącza. Gwarancji mi uznali bo stwierdzili że jest to uszkodzenie mechaniczne, a za naprawę chcieli 600 zł. Nie zgodziłam się . Co mam teraz zrobić ?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Przez ostatnie pol rokumam samsung galaxy s3 od kiedy zanioslem go do naprawy by wymienic wejscie na ladowarke przestal prawidlowo dzialc a mianowicie uruchamiajac niektore aplikacje po ekaie skacza biale kreski gubi zasieg i czasem uruchamia sie ponownie ale wlacza sie do momentu wiyswietlenia napisu samsung gdy teelefon jest podlaczony pod ladowarke tego problemu nie ma moze mi ktos powiedziec co jest nie tak od tamtej pory zrobilem 3 razy przywracanie ustawien fabrycznych i jeden razhard reset

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      również u mnie pojawił się dokładnie taki problem jak opisany w artykule i po roku użytkowania, najpierw padl wyswietlacz a po powrocie z serwisu klapa, wyłączył się i koniec… przed ponowną wysyłką do tego samego serwisu w orange opisałem problem…po powrocie z serwisu rozczarowanie i lekki wk…w.. otóż dostałem odpowiedź, że sprzet mimo długotrwałych testów przez wykwalifikowanych fachowców jest sprawny nie wymaga naprawy w ramach konserwacji zrobiono aktualizację oprogramowania którą użytkownik może sam może zrobić w domu, zrobiono ze mnie „Jełopa” który jest niemotą. No i w domu telefon po 3h użytkowania padł i już się nie włączył, wrócił do fachowców i zobaczymy…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139976

      Można jakoś wybudzić wtedy swój telefon bo nie mam samsunga tylko Huaweia i myśle że ma tą ,,Nagłą Smierć”

    • robertosz
      Member
      Liczba postów: 1

      Nie wiem skąd macie te problemy, może po prostu jakaś zła partia telefonów wtedy wyszła. Mój telefon jest z 2013r i kupiłem go jako używany dwu letni, na początku o niego oczywiście dbałem, ale od dłuższego czasu telefon jest używany jako wideorejestrator i nawigacja grzeje się (nieraz temp. baterii dochodzi do 51 stopni) leży na słońcu zaliczył kilka ciężkich upadków z ciężarówki (oczywiście jest zabezpieczony szkłem hartowanym i etui) i telefon wciąż działa bez zarzutu jedyne co udało mi się uszkodzić to gniazdo ładowania jak zahaczyłem nogą o kabel ładowarki, ale wciąż ładuje i łączy się z komputerem. Mogę od siebie tylko dodać, że telefon według mojej opinii jest bardzo dobry, wytrzymały, poręczny i robi świetne zdjęcia, a nawet lepsze od s5 czy m4 aqua bo ostatnio sobie robiłem porównania 🙂

Viewing 94 reply threads
Reply To: Samsung Galaxy SIII z wadą fabryczną Sudden Death?
Your information: