Ruszyły dwie nowe ogólnopolskie kampanie reklamowe promujące wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 14 lutego br. nowe oferty telewizyjne i domowego Internetu LTE.

Pierwszy spot zachęca do wyboru najlepszej oferty dla całej rodziny i skorzystania z bogatej oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu, dostępnej już od 20 złotych miesięcznie i z nawet 6 miesiącami na start bez opłat.

Oferta telewizyjna Cyfrowego Polsatu to najpopularniejsze stacje sportowe, ponad 40 stacji filmowych, wygodne pakiety dostosowane do potrzeb rodziny.

Spot promujący Internet domowy LTE wraz z unikalnym na rynku Zestawem Internetu Domowego 300 zachęca do testowania go przez 2 miesiące za jedyne 9 złotych.

Internet domowy LTE od Cyfrowego Polsatu dociera tam, gdzie inni mają problemy.

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów w telewizji Polsat, kanałach tematycznych Polsatu i TVS, a także w wybranych rozgłośniach radiowych. Kampanie online obejmą m.in. serwisy horyzontalne i social media.

Za scenariusz i realizację filmów odpowiada agencja GREY: Marek Górski, Jakub Kopiczyński, reżyserował Mariusz Palej (spot oferty TV) oraz Piotr Janowski (spot oferty Internet LTE). Producentem jest Mariusz Matwiejczuk, a postprodukcją zajął się LocoMotive. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum.

źródło: Cyfrowy Polsat

Czytaj też: Nowy zestaw do internetu domowego LTE w Cyfrowym Polsacie i sieci Plus