T‑Mobile jako operator infrastruktury krytycznej na bieżąco monitoruje wszelkie pojawiające się w Polsce zagrożenia i jest w ciągłym kontakcie z odpowiednimi służbami, by zapewnić stabilne usługi dla swoich  klientów. Sieć działa obecnie bez zakłóceń. Wdrożono wszystkie niezbędne środki, aby przygotować ją zarówno na zwiększone zapotrzebowanie na usługi głosowe, jak i transmisję danych wynikające z zamknięcia szkół i przedszkoli, zwiększonego wykorzystania pracy zdalnej oraz wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w naszym kraju.

Operator dba o zdrowie i bezpieczeństwo swoich  pracowników i współpracowników – już w lutym wprowadzili dodatkowe środki i działania minimalizujące możliwość rozprzestrzenienia koronawirusa w firmie. Począwszy od poniedziałku, pracownicy i współpracownicy, którzy mają możliwość pracy z domu mogą do odwołania pracować zdalnie.

Informacja o sklepach

W związku z wdrożeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce  począwszy od soboty 14 marca, zgodnie z zarządzeniem polskiego rządu we wszystkich galeriach handlowych zostały zamknięte sklepy, w tym placówki T‑Mobile. Do czasu, gdy sytuacja i zarządzenia nie ulegną zmianie sklepy uliczne pozostają otwarte.

W trosce o bezpieczeństwo swoich pracowników oraz ze względu na zalecenie ograniczenia wychodzenia z domu T-Mobile zachęca  wszystkich swoich klientów w pierwszej kolejności do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z obsługą klienta, w tym wsparcia telefonicznego pod numerem 602 900 000, czatu na www.t-mobile.pl. większość transakcji można dokonać za pośrednictwem aplikacji Mój T‑Mobile.

Źródło:
t-mobile.pl