Od drugiej połowy grudnia 2019 do 24 stycznia 2020 firmy z branży IT i Telco mogą zgłaszać mobilne produkty lub usługi, które miały swoją premierę w 2019 roku. MIT MEDIA, organizator Mobility Trends, zaproponował możliwość pokazania premierowego produktu/usługi w jednej lub kilku z 18 kategorii konsumenckich. W dniach 27 stycznia do 24 lutego 2020 roku będzie trwało głosowanie poprzez ankietę, umieszczoną na stronie internetowej MobilityTrends.pl.Zgłoszenia i możliwości
Producent, dystrybutor, developerzy aplikacji, agencja public relations czy dom mediowy odsługujący daną markę, mogą zgłaszać produkt lub usługę pod adresem internetowym https://mobilitytrends.pl/home/zgloszenie/do 24 stycznia 2020 r. Zgłoszenie produktu lub usługi jest bezpłatne. Od 27 stycznia br. rusza kampania informacyjna oraz marketingowa.
17 kategorii konsumenckich:
- Smartfon roku 2019
- Telefon roku 2019
- Notebook roku 2019
- Tablet roku 2019
- Gadżet roku 2019
- Akcesorium roku 2019
- Mobilna aplikacja B2B roku 2019
- Mobilna aplikacja B2C roku 2019
- Mobilne płatności roku 2019
- Technologiczne auto roku 2019
- Sportowy gadżet roku 2019
- Samochodowy gadżet roku 2019
- Smart home roku 2019
- Innowacja roku 2019
- Internet mobilny roku 2019
- Gamingowy produkt roku 2019
- Oferta operatorska B2B roku 2018
- Oferta operatorska B2C roku 2018
Czym jest Gala Mobility Trends?
Prestiżowy plebiscyt Mobility Trends, organizowany przez MIT MEDIA, daje możliwość zaistnienia w branży nowym markom oraz produktom. Podsumowanie roku 2019 w branży nowych technologii zakończy się uroczystą Galą, która odbędzie się w marcu 2020. Wśród ponad 450 gości będą ludzie ze świata biznesu, polityki i showbiznesu. Podczas Gali Mobility Trends produkty/usługi, które otrzymały największą liczbę głosów otrzymują nagrodę „Złoty Bell”, statuetkę stworzoną przez pracownię artystyczną Gama Art. Nagroda przyznawana jest na cześć Alexandra Grahama Bella.
Więcej na www.mobilitytrends.pl
Zostaw komentarz