Wprawdzie do Black Friday pozostało jeszcze trochę czasu, jednak telefonia TeleCube postanowiła nie czekać tak długo z atrakcyjnymi promocjami. Użytkownicy telefonii, począwszy od dnia dzisiejszego, będą mogli zakupić numery zagraniczne w niższych cenach, a tym samym jeszcze przed końcem listopada rozpocząć realizację połączeń z numerów pochodzących nawet z najdalszych zakątków świata.

 

Numery zagraniczne ponad 30% taniej

Klienci z pewnością chętniej odbierają połączenia z lokalnych, przyjaznych im numerów. Aby zyskać większe zaufanie, każda działalność współpracująca z zagranicznymi rynkami powinna skorzystać z numeracji z kraju swoich Klientów. Firmy, które mają wielu Klientów lub Kontrahentów poza granicami Polski ucieszy fakt, że w TeleCube mogą zakupić numery z 53 krajów w niższych cenach. Przykładowo, numery z USA czy Kanady można nabyć już za 13 zł netto + VAT, a z Niemiec i Słowacji za 27 zł netto + VAT. Promocyjna cena naliczana jest zarówno na jednorazową opłatę aktywacyjną, jak i stałe miesięczne opłaty za zakupiony w okresie trwania promocji numer. Pełna lista krajów, z których numery oferuje telefonia TeleCube, wraz z cenami i wymaganiami rejestracyjnymi, dostępna jest pod adresem: www.telecube.pl/numery-zagraniczne.

Promocja dla nowych Klientów

Aby kupić numery zagraniczne w TeleCube konieczne jest korzystanie z określonych usług dostawcy, np. z jednego z pakietów Wirtualnej Centrali lub pakietu Mini VoIP. Dla firm, które są zainteresowane zakupem numerów lecz nie są jeszcze Użytkownikami TeleCube, operator przygotował dodatkową promocję o nazwie „Globalny TeleCube”. Celem uzyskania statusu Użytkownika i dodatkowo skorzystania z promocji należy zarejestrować się na bezpłatny 14-dniowy okres testowy pakietu Wirtualnej Centrali lub Mini VoIP, w okresie od 8 listopada (od godz. 14:00) do 2 grudnia br. korzystając przy tym ze specjalnego kodu promocyjnego (podanego na stronie:www.telecube.pl/promocja-globalny-telecube). W przypadku kontynuacji współpracy po okresie próbnym, TeleCube w ramach promocji, udzieli 10% rabatu na stałą opłatę abonamentową za testowany pakiet.