Okres testowy wydłużony do 21 dni i 25% rabatu na abonament dowolnego pakietu wirtualnej centrali TeleCube, przez 24 miesiące. Taką promocję przygotowała telefonia TeleCube.pl dla nowych użytkowników, którzy w okresie między 19 a 23 listopada br. dokonają rejestracji, używając specjalnego kodu promocyjnego.

Już niebawem Black Friday. Z tej okazji TeleCube.pl, operator telefonii VoIP, przygotował promocję dla firm, które jeszcze nie miały okazji korzystać z oferowanej przez niego usługi wirtualnej centrali telefonicznej. Dodatkowo, operator postanowił rozpocząć Black Friday kilka dni wcześniej, bo już w poniedziałek i zamienić tym samym Black Friday na „Black Week z wirtualną centralą TeleCube.pl”.

21 dni darmowych testów

Firmy, którzy nigdy wcześniej nie korzystały z usługi wirtualnej centrali TeleCube, w ramach promocji, po wprowadzeniu podczas rejestracji specjalnego kodu (kod zamieszczono na stronie: telecube.pl/black-week) mogą skorzystać z wydłużonego okresu testowego. Zamiast 14 dni, można testować funkcje centrali w chmurze od TeleCube przez 21 dni. Testy są bezpłatne (co więcej operator udostępnia określoną pulę darmowych minut na realizację połączeń) i nie zobowiązują użytkownika, do kontynuacji współpracy po ich zakończeniu.

25% rabatu na stały, miesięczny abonament za pakiet wirtualnej centrali przez 2 lata

To jeszcze nie wszystko. Firmy, które nabędą status Użytkownika w okresie trwania promocji i zdecydują się nawiązać dłuższą współpracę z TeleCube.pl, dodatkowo mogą uzyskać 25% zniżki przez 24 miesiące, na stały, miesięczny abonament centralki w chmurze. Rabat przysługuje bez względu na wybraną opcję płatności tj. prepaid lub postpaid.

Promocja dotyczy firm, które przed jej rozpoczęciem, tj. przed 19 listopada br., nie korzystały z usług świadczonych przez telefonię TeleCube.pl. Aby z niej skorzystać, należy najpóźniej do godziny 15:00, dnia 23 listopada br., kliknąć w link aktywacyjny, przesyłany przez TeleCube.pl po dokonaniu prawidłowej rejestracji.