Wczoraj podczas uroczystej gali Superbrands Polska po raz dwunasty wręczono statuetki Superbrands i Superbrands Polska Marka. Jedną z 33 wyróżnionych marek zostało nju mobile.
Nagroda cieszy nas tym bardziej, że po raz pierwszy w historii działalności organizacji Superbrands w Polsce laureatów wybrali wyłącznie konsumenci. Zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na grupie ponad 10000 Polaków badanie objęło niemal 2000 marek konsumenckich i uwzględniało ich znajomość i stopień, w jakim respondenci byliby gotowi je zarekomendować – podkreśla Stella Widomska, z Orange Polska.
Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands funkcjonuje od ponad 20 lat na całym świecie, a od 12 w Polsce.
źródło: Orange
O ile dla DUETów oferta jest „jeszcze” OK, o tyle dla singli oferta co najwyżej średnia, jest już sporo lepszych ofert dla SINGLI … i niestety poza większymi miejscowościami Internet Orange/Nju to nieporozumienie … nawet przy 4 kreskach na 5 możliwych w technologii H+ ładowanie stron graniczy z cudem