W pierwszym kwartale 2018 roku średnia ocena pracy serwisu wyniosła 84%. Składa się na nią łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie, jakość zniwelowania usterek i jakość produktu. Ponad 97% napraw zostało wykonanych w ciągu 5 dni. To podtrzymanie wysokiego standardu usług i przede wszystkim szybkości pracy techników.
- czas wykonania naprawy,
- średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT),
- ocena pracy serwisu,
- ocena usług kurierskich,
- poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Priorytety serwisu? Jakość i jak najszybszy powrót sprzętu
W całym pierwszym kwartale 2018 roku na połączenie z konsultantem oczekiwało się średnio przez 58 sekund, a ponad 97% napraw zostało wykonanych w trakcie 5 dni. Średnia ocena pracy serwisu, czyli łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość, usługi kurierskie, jakość naprawy i jakość produktu wyniosły 84%. To podtrzymanie wysokich wyników serwisu z całego 2017 roku.
Serwis Premium dla serii Swift, Spin i Predator oraz gwarancja niezawodności
Ponadto, zakup produktu Acer z serii professional i spełnienie warunków promocji , pozwala na skorzystanie z oferty gwarancji niezawodności. W ramach tej akcji użytkownik otrzyma zwrot 100% wartości zakupu, jeśli w ciągu pierwszego roku wystąpi usterka wymagająca naprawy gwarancyjnej.
Szczegóły, lista produktów objętych gwarancją niezawodności i regulamin promocji znajdują się na: acer.pl/support
Zostaw komentarz