W serwisie chińskiego sklepu internetowego Geekbuying trwa „Festiwal Niskich Cen” na produkty firmy Xiaomi. Promocyjne ceny otrzymały takie smartfony i tablety oraz urządzenie wearable jak m.in. 6.4-calowy smartfon Xiaomi Mi MIX Pro, Xiaomi Redmi 4 Pro, opaska Xiaomi Mi Band 2 z pulsometrem, ale również kamery, czy inteligentny robot Bluetooth – Xiaomi Mi Bunny Mitu.


Xiaomi Mi Mix był jedną z najbardziej interesujących premier 2016 roku, a jego główną cechą był stosunek powierzchni ekranu do reszty urządzenia na poziomie aż 84,16%. Jego następca poszedł o spory krok dalej – w przypadku Mi Mix Pro wartość ta ma wynosić aż 91,3%.

Xiaomi Mi MIX Pro
Xiaomi Mi MIX Pro

Xiaomi Mi MIX Pro
Xiaomi Mi MIX Pro

Obudowa smartfona jest ceramiczna. Wersja wyższa, tj. z 6GB RAM i 256GB pamięci wewnętrznej, ma dodatkowo pozłacaną 18K złotem ramkę i obręcze wokół aparatu głównego oraz czytnika linii papilarnych.

Xiaomi Mi MIX Pro
Xiaomi Mi MIX Pro

Pod względem specyfikacji technicznej, jak zawsze w przypadku high-endów Xiaomi, jest świetnie. A cena. Oczywiście warto mieć na uwadze, że nowy Xiaomi Mi Mix Pro musi drogo kosztować. Ale dziś w ramach niskich cen zapłacicie za niego 2576,53 zł, zamiast 4089,76 zł (oszczędność: 37 %). Dla zainteresowanych więcej informacji: www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Mix-Pro






Warto przypomnieć, że na początku kwietnia br. Xiaomi obchodziło swoje siódme urodziny. Ile firm w tak krótkim czasie zdołało odnieść równie spektakularny sukces? Niewiele, bo niewiele firm może korzystać z naturalnej siły, którą marce Xiaomi zapewnia globalna społeczność MIUI. Prawdopodobnie żadna inna grupa nie może się równać pod względem wielkości, zaangażowania i posłuchu.

Nie wykluczone, że rozwój Xiaomi nie byłby tak imponujący, gdyby nie pełna symbioza ze społecznością MIUI. Swój żywot zaczęła, zanim firma otworzyła swoje biuro w Pekinie. Stu technologicznych geeków ze społeczności pracowało nad systemem operacyjnym MIUI opartym o Androida. Wkrótce potem Xiaomi kupiło prawa do systemu, a założyciel i prezes firmy, Lei Jun zatrudnił część specjalistów MIUI. Pozostali członkowie dalej jednak mogli pracować nad systemem. Zarówno Xiaomi, jak i klientom wyszło to na dobre.

Społeczność MIUI angażuje się nie tylko w aktualizowanie, ale też w tłumaczenie oprogramowania na lokalne języki. Dzięki temu produkty Xiaomi są kupowane i popularne tam, gdzie firma nie uruchomiła jeszcze oficjalnej sprzedaży. Tak się stało choćby w Polsce. Więcej na ten temat informowaliśmy: tutaj

Uwaga, produkty dostępne do w specjalnej ofercie są limitowane. Promocja, w której a ceny ciągle się zmieniają trwa do 13 kwietnia br., dlatego warto zajrzeć na stronę geekbuying.com i sprawdzić, które z nich są w danej chwili dostępne.

Kan