ABC Data, pierwszy oficjalny dystrybutor smartfonów Xiaomi w Polsce i Unii Europejskiej poszerza dotychczasowy kanał sprzedaży o Allegro. Największa platforma e-commerce w kraju będzie pozycjonować smartfony Xiaomi jako własną ofertę. Dzięki temu klienci zyskają pewność, że produkty pochodzą z oficjalnej dystrybucji ABC Data i są dostosowane do europejskich standardów.

Xiaomi Mi 5
Xiaomi Mi 5

W ofercie Allegro znajdą się trzy modele smartfonów: Xiaomi Mi 5, Xiaomi Redmi Note 3, Xiaomi Redmi 3s. Rekomendowana cena pierwszego modelu wciąż będzie wynosić 1799 PLN. Dwóch kolejnych – również bez zmian – 999 PLN i 699 PLN. W niedługim czasie oferta ta zostanie poszerzona o kolejny model – Mi Max.

Xiaomi Redmi 3s
Xiaomi Redmi 3s

ABC Data zapowiedziała sukcesywne poszerzanie kanału sprzedaży jeszcze pod koniec września, gdy smartfony Xiaomi oficjalnie pojawiły się w ofercie dystrybutora. Decyzję o nawiązaniu współpracy z Allegro podjęto jednak szybciej niż pierwotnie zakładano.

Marka, jak i produkty Xiaomi cieszą się w Polsce i na świecie bardzo dobrą opinią. Są wysokiej jakości, eleganckie i do tego atrakcyjne cenowo. Dlatego spodziewaliśmy się, że zainteresowanie nową ofertą na rynku będzie duże. Ale sukces i tak przerósł nasze oczekiwania. Cele sprzedażowe, które chcieliśmy zrealizować w pierwszym miesiącu naszej sprzedaży, osiągnęliśmy w jej pierwszym tygodniu – mówi Łukasz Łyżwa, Xiaomi Product Director w ABC Data.

Smartfony Xiaomi w dystrybucji ABC Data od 699 PLN

Poszerzenie kanału sprzedaży o Allegro było podyktowane kilkoma ważnymi czynnikami. Allegro jest największą platformą e-commerce w Polsce. Według PBI/Gemius Megapanel, platformę odwiedza miesięcznie ponad 14 milionów osób (prawie 60 proc. wszystkich internautów w kraju). Znaczenie ma również fakt, iż aplikację mobilną Allegro – dostępną na systemach operacyjnych iOS, Android, mobile – pobrało już 7 mln użytkowników urządzeń mobilnych. Tak relatywnie szeroki kanał mobilnej sprzedaży idealnie wpisuje się w politykę firmy Xiaomi, która do komunikacji z rynkiem chętnie wykorzystuje mobilny internet.

Proces rozszerzanie kanału sprzedaży smartfonów Xiaomi będziemy jednak dalej kontynuowali. Niedługo powinniśmy ogłosić współpracę z kolejnymi podmiotami. Tym samym produkty naszego partnera będą dostępne dla coraz szerszej grupy klientów końcowych,/i> – dodaje Łukasz Łyżwa.

źródło: ABC Data

Kan