Założyciel i dyrektor Xiaomi, Lei Jun opublikował na swoim koncie Weibo post, w którym pisze o dostarczeniu na rynek 1,5 mln sztuk phableta Mi Max w ciągu zaledwie dwóch miesięcy od jego oficjalnej prezentacji.


Niezwykłości tej liczbie dodaje fakt, że Mi Max to urządzenie o sporym ekranie 6,44 cali, przeznaczone dla niszy rynkowej. Już od początku phablet zyskał duże zainteresowanie, wystarczy podać samą liczbę rejestracji na pierwszy flash sale w Chinach – aż 8 mln ludzi zapragnęło kupić ten model w bardziej atrakcyjnej cenie podczas kilkudniowej kampanii sprzedażowej.

Dla porównania należy przytoczyć dane ze sprzedaży podobnych rozmiarowo urządzeń, otóż przez cały 2015 rok liczba ta dla innych modeli wynosiła 300 000 sztuk. To tylko podkreśla olbrzymi sukces Mi Max.

Przypomnijmy, że phablet wydany został w dwóch wersjach: jednej ze Snapdragonem 650 na pokładzie, 3GB RAM i 32GB pamięci wewnętrznej oraz drugiej zasilanej przez Snapdragon 652 współpracujący z 4GB RAM i 128GB pamięci wbudowanej. Oba modele posiadają 16-megapikselowy aparat główny, przednią kamerę 5 megapikseli i pracują pod kontrolą systemu Android 6.0 Marshmallow.

Źródło: phonearena.com

paulina