Marka Prestigio prezentuje flagowy model MultiPhone PAP7500 z 5-calowym wyświetlaczem IPS full HD, działający w oparciu o wydajny procesor quad core z zegarem 1.7GHz i opcjonalnie 2GB pamięci RAM. Do dyspozycji użytkownika jest moduł NFC, odbiornik GPS oraz łączność w standardzie 3G.

– Niespełna półtora roku od debiutu w segmencie smartfonów mamy już modele, które śmiało mogą konkurować parametrami z urządzeniami uznanych producentów. Stawiamy na mocną konfigurację, wartość dodaną w postaci oprogramowania, jak na przykład chmura Prestigio MultiCloud oraz niebanalną stylistykę, która wyróżnia nasze smartfony na tle konkurencji. Mimo technologicznego zaawansowania wciąż chcemy oferować urządzenia w przystępnej dla klienta końcowego cenie – podsumowuje Andrzej Zalewski, zarządzający działem sprzedaży smartfonów w firmie Asbis.

MultiPhone PAP7500
Nie jest tajemnicą, że najważniejszym wymogiem użytkownika, który sięga po flagowca danej marki, jest płynna obsługa programów i aplikacji w trybie multitaskingu, dlatego nowy MultiPhone PAP7500 dysponuje czterema rdzeniami procesora wspomaganymi pamięcią operacyjną 2GB. Warto także zwrócić uwagę na konstrukcję wyświetlacza, gdyż to za jego pomocą użytkownik nawiguje poszczególnymi funkcjami urządzenia. Producent wyposażył PAP7500 w pięciocalowy ekran oferujący rozdzielczość 1920×1080 pikseli, pokryty matrycą IPS, która zapewnia optymalne kąty widzenia. Technologia One Glass Solution, zastosowana w wyświetlaczu, ma za zadanie wydobyć głębię czerni oraz odpowiedni kontrast.

MultiPhone PAP7500
Na pokładzie smartfona zainstalowano aparat główny o rozdzielczości aż 13MPx z doświetleniem BSI i autofokusem oraz frontową kamerę 8MPx z przeznaczeniem do wideo rozmów. Urządzenie obsługuje najnowszy standard NFC służący do bezprzewodowej komunikacji ze sprzętem mobilnym oraz terminalami płatniczymi i wyposażeniem biurowym, np. drukarką. Producent zainstalował w modelu PAP7500 odbiornik GPS umożliwiający korzystanie z aplikacji nawigacyjnej i geolokalizacji.
Prestigio wprowadza do sprzedaży dwie wersje modelu PAP7500 – specyfikacja pierwszej opiera się na 1GB pamięci operacyjnej i 16GB przestrzeni dyskowej, a druga, mocniejsza konfiguracja zapewnia użytkowi aż 2GB RAM-u i 32 GB wewnętrznej pamięci na dane. Do wyboru także dwie kolorystyki obudowy – biała i czarna z akcentem ożywczej czerwieni wokół tafli wyświetlacza.
Producent oferuje także bogaty kontent w postaci oprogramowania, zarówno autorskiego, takiego jak 200GB w chmurze SurDoc czy dostęp do 3000 darmowych e-książek na prestigioplaza.com, jak i preinstalowanych aplikacji Navitel, McAfee oraz pakiet biurowy.
Cena: wersja z 32 GB ROM – 949 zł, wersja z 16GB ROM – 849 zł
źródło: Prestigio
Kan
Wszystkie Prestigio to jedno wielkie xxxx jednorazowe… Niech w takim telefonie pęknie wam szybka digitizera a nie wyświetlacz to będziecie mogli sobie sprawdzić jak Firma jest skora do pomocy łącznie z ich „cudownymi” serwisami naprawczymi!
Nie polecam, wybuliłem na Prestigio PAP5000 DUO tyle kasy i pękł mi digitizer i ani od strony producenta ani od serwisów zew. pomocy!
Chcecie nie mieć problemu?
Kupcie coś markowego !
Dzięki. 🙂
Rozumiem krytykę i rozżalenie z wadliwego produktu, ale Proszę o kulturę wypowiedzi. Przepraszam, że musiałem zareagować. Andrzej
Widzę, że to sponsorowane rozżalenie pseudo klienta opłaconego przez konkurencję. Rozumiem jeszcze marketing szeptany, ale marketing konfabulacyjny czy czarny PR to już delikatne przegięcie.
To nie opłacona konkurencja tylko najprawdziwsza wypowiedź użytkownika , który spotkał się z takim problemem itd, jeśli potrzeba dowodów to mogę je dołączyć , proszę uprzejmie. Chodzi o sam FAKT że firma jest nie poważna w stosunku do klientów i nie udziela jakiejkolwiek pomocy… Regulamin odpowiedzialności jest w taki sposób skonstruowany że firma prawie za nic nie odpowiada…
W tej chwili posiadam Xperię Z i nie robię tu reklamy tylko to mój świadomy wybór, równie dobrze mógłbym kupić Galaxy S4 albo jakikolwiek inny telefon z wyższej półki, ale że potrzebuję urządzenia do pracy w terenie , wodoodpornego itd no to padło na Xperię Z , akurat miałem problem z głośnikiem rozmów ale po 2 serwisach udało im się to naprawić.. Ciekaw jestem co by było w przypadku tej firmy bo jakoś mam bardzo duże wątpliwości… że naprawa przebiegła by bez problemu.
Kolego Damianie, skoro coś Ci się nie podoba to walcz z serwisem o swoje prawa, a nie wylewaj swoje żale na forum. Łatwo jest pisać ze swojej subiektywnej perspektywy, ale w przypadku uszkodzeń mechanicznych często współwinny jest użytkownik.
Nie twierdzę że JA jako użytkownik jestem nie winny… Uszkodziłem digitizer co jest faktem ale firma mnie zbywa , czy tego nie rozumiesz ? Pisałem chyba z 20 maili do firmy Prestigio jak i ich serwisów zew. i w ogóle odpowiedzi.. Czy to jest poważna firma ?
Nie wylewam „Żali”.. tylko chcę dać do informacji zainteresowanym kupnem produktów tej firmy aby zastanowili się 2x albo 3x zanim kupią taki produkt.
Jak wiadomo człowiek uczy się na błędach..
Byłem zainteresowany aby naprawili mi telefon za dopłatą bo wszystko inne chodzi bez problemu.
Na dodatek żaden serwis w POLSCE! tak dobrze mówię w POLSCE nie chce podjąć się naprawy bo nie mają do tego części zamiennych.. Ot całe moje rozzłoszczenie i niechęć do tego producenta.
Po to są komentarze pod danymi produktami i innymi takimi aby dać swoje osobiste zdanie na temat produktu. Moje jest takie jakie zaprezentowałem, mamy wolność wypowiedzi i oceniania.
Witam. Jestem przekonany, że kolega Damian ma sporo racji. Sam nabyłem urządzenie Goclever Insignia 5 x dość porządnie wyposażone, ale bluetooth nie łączył z multimediami na słuchawkach. Telefon przeleżał 3 miesiące w serwisie i umyli ręce twierdząc, że nie musi być kompatybilne. Warto zawsze mieć to na uwadze.