Dla klientów korzystających z bankowości internetowej eurobank przygotował 3 nowe rodzaje TokenówGSM na telefony komórkowe z systemem operacyjnym Android, iOS oraz Windows Mobile.
TokenGSM jest przygotowaną we współpracy z firmą Wheel Systems aplikacją, która jest instalowana na telefonie komórkowym Klienta. Służy ona bezpiecznemu korzystaniu z bankowości internetowej. Zadaniem tokena jest generowanie jednorazowych haseł, które pozwalają na bezpieczne logowanie i autoryzację transakcji w serwisie eurobank online. Zaletą TokenaGSM jest przede wszystkim wysokie bezpieczeństwo oraz to, że jest on zainstalowany w telefonie i nie wymaga noszenia oddzielnego urządzenia. Skorzystanie z TokenaGSM wymaga podania kodu PIN, który użytkownik sam ustala.
Nowe TokenyGSM dla nowej generacji telefonów komórkowych
Od 28 kwietnia Klienci bankowości elektronicznej mogą korzystać ze specjalnych wersji TokenówGSM przygotowanych z myślą o klientach posiadających telefony z systemem operacyjnym Android, iOS (iPhone) oraz Windows Mobile. Tokeny te działają na tych samych zasadach i zapewniają równie wysokie bezpieczeństwo co obecny token w technologii Java. Zależy nam, żeby nasi Klienci korzystali z innowacyjnych rozwiązań naszej bankowości internetowej, nie tracąc przy tym wysokiego poczucia bezpieczeństwa przy wykonywaniu wszelkich operacji online – mówi Wojciech Humiński – wiceprezes eurobanku odpowiedzialny m.in. za rozwój produktów. Dlatego też w nowych rodzajach tokenów pojawiła się graficzna funkcjonalność, która pozwala na weryfikację poprawności kodu PIN wpisywanego w TokenieGSM. Przy ustalaniu PIN-u w aplikacji wyświetla się losowo wybrany obraz przedstawiający kartę do gry. Przy każdym kolejnym logowaniu po poprawnym wprowadzeniu PIN-u w tokenie będzie się pojawiać zawsze ta sama karta. Jeśli natomiast Klient wprowadzi błędny PIN – po logowaniu w tokenie pojawi się inna karta.
źródło: eurobank
Kan
super rozwiazanie, mam posiadam i uzywam , nie to co w pko, rewelacja 🙂
Zmienilem blackberry. Probowalem na nim zainstalowac token eurobanku (na modelu BB 8520).
Sms z banku dochodzi.
Ale przy laczeniu si? ze strona pokazana w tym smsie pojawia si? komunikat:
„Nieobslugiwany typ danych; aplication/octet-stream”.
Ani pomoc techniczna Eurobanku ani pomoc techniczna Plusa nie umieli sobie
z tym poradzic.
Na moim poprzednim blackberry token eurobanku chodzil normalnie.
Wiec nowy token jest dobry, ale nie dziala. Moze ktos wie dlaczego?
MaKE
ja mam HTC Desire z Adroidem 3.0. Nie mogę pobrać pliku. Widzę, że nie jestem sam, na formach piszą o tym problemie. Jest to o tyle dziwne, że już miałem na nim token eurobank i logowanie było ok, ale nie generował kodu do przelewu. Konsultant mi wydał nowy, a ten nawet nie może być pobrany… i nikt nie może mi pomóc.