Firma Lark poinformowała o wprowadzeniu nowej, wygodnej dla klientów procedury reklamacyjnej .
Od teraz każde urządzenie firmy objęte jest 2 letnią gwarancją typu door-to-door.
„Awaria każdego urządzenia to sytuacja nie do pozazdroszczenia. Szczególnie, jeśli dotyczy to urządzenia, które jest naszym narzędziem pracy lub zabawy. Wysłanie uszkodzonego sprzętu do serwisu niesie za sobą sporo uciążliwości, związanych nie tylko z kilkunastodniową rozłąką z urządzeniem, ale również z koniecznością dostarczenia go do sprzedawcy. Oznacza to zazwyczaj stratę czasu i pieniędzy.” – mówi Mateusz Gac, prezes Lark Europe.
„Dlatego w trosce o wygodę klientów podjęliśmy decyzję o uproszczeniu całego procesu reklamacyjnego do minimum, dzięki wprowadzaniu procedury reklamacji typu door-to-door. Pozwala ona na zgłoszenie uszkodzonego sprzętu właściwie bez wychodzenia z domu.” – wyjaśnia szef Larka.
Zgodnie z nową procedurą klienci poświęcają swój czas tylko na rejestrację, utworzenie nowego konta oraz wypełnienie kilku pól oraz opisu usterki. Resztą zajmą się konsultanci firmy, którzy zatroszczą się o zamówienie kuriera, który odbierze reklamowany sprzęt, a także dostarczy go po zakończeniu naprawy. Oczywiście zupełnie za darmo.
Formularz zgłoszenia usterki można znaleźć na stronie http://www.lark.com.pl/wsparcie.html.
Jego wypełnienie jest proste oraz intuicyjnie. Podanie niezbędnych informacji zajmie nie więcej niż kilkanaście minut.
Rozpatrzenie reklamacji nie powinno trwać dłużej niż 14 dni roboczych, jednak w większości przypadków sprzęt jest naprawiany w przeciągu tygodnia. Przed odesłaniem urządzenia do klienta serwisanci przeprowadzają kilkukrotne testy, potwierdzające prawidłowe działanie sprzętu. Reklamacja door-to-door to najbardziej optymalne rozwiązanie dla klientów. Jest wygodna, nie zabiera zbędnego czasu oraz kosztów, a o każdej zmianie statusu naprawy użytkownik jest natychmiastowo informowany.
Szczegółowe informacje i wyjaśnienia dotyczące procedury reklamacyjnej door-to –door zostały zamieszczone na stronie producenta: http://lark.com.pl/aktualnosci.html#art_23
LARK
Kan
Nie wiem jak ta firma funkcjonuje…
Niby jest strona, niby są produkty, niby jest możliwość kontaktu… Chciałem się dowiedzieć o modele nawigatorów z ekranem HD – niestety, dodzwonić się do nich nie można. Jakby ktoś wtyczkę telefonu z gniazdka wyjął. Nawet poczta głosowa się nie włącza (której nie lubię i nie korzystam, ale jak nie mają czasu, to przyzwoitość wymaga, żeby nie pokazywać klientowi gdzie go mają) 😉