Jesteś tutaj:-, Newsy, Rozrywka, Tablety-Coca-Cola przedstawia lekarstwo dla uzależnionych od mediów społecznościowych (wideo)

Coca-Cola przedstawia lekarstwo dla uzależnionych od mediów społecznościowych (wideo)

Tak tak, to jest żart. Ale, co ważne, może zadziałać – dla osób uzależnionych od ciągłego sprawdzania Facebooka, Twittera i innych Instagramów, które niemal ciągle chowają głowy w swoje gadżety, to może być naprawdę dobry prezent.


W nowej reklamie Coca-Cola przedstawia coś w rodzaju kołnierza weterynaryjnego zakładanego psom, tylko w nieco większych rozmiarach. Nazywa się Social Media Guard i skutecznie utrudnia korzystanie z elektronicznych gadżetów osobom, które zapomniały o realnym świecie. Gdy ktoś już się opamięta i dostrzeże, że świat na zewnątrz jest piękniejszy i ciekawszy niż ten w ekranie smartfona, może oczywiście przy okazji napić się Coli. Oto reklama:

Naszym zdaniem pomysł Coca-Coli nie jest wcale taki bezsensowny a każdy z nas mógłby wskazać na kogoś, komu mógłby się on przydać. Social Media Guard zdecydowanie powinien pojawić się na rynku.

Źródło: Coca-Cola

Sewix



Autor |2014-02-23T01:42:53+02:0023 lutego 2014 01:42|Kategorie: Inne, Newsy, Rozrywka, Tablety|Tagi: , , , , |2 komentarze

2 komentarze

  1. pakierhakierxd 23 lutego 2014 w 09:26 - Odpowiedz

    Śmiesznie to wygląda 😀

  2. Miami 23 lutego 2014 w 09:30 - Odpowiedz

    Heheheh, dobre, dobre. Byłoby lepsze gdyby nie fakt iż kola także uzależnia.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.