Tak tak, to jest żart. Ale, co ważne, może zadziałać – dla osób uzależnionych od ciągłego sprawdzania Facebooka, Twittera i innych Instagramów, które niemal ciągle chowają głowy w swoje gadżety, to może być naprawdę dobry prezent.


W nowej reklamie Coca-Cola przedstawia coś w rodzaju kołnierza weterynaryjnego zakładanego psom, tylko w nieco większych rozmiarach. Nazywa się Social Media Guard i skutecznie utrudnia korzystanie z elektronicznych gadżetów osobom, które zapomniały o realnym świecie. Gdy ktoś już się opamięta i dostrzeże, że świat na zewnątrz jest piękniejszy i ciekawszy niż ten w ekranie smartfona, może oczywiście przy okazji napić się Coli. Oto reklama:

Naszym zdaniem pomysł Coca-Coli nie jest wcale taki bezsensowny a każdy z nas mógłby wskazać na kogoś, komu mógłby się on przydać. Social Media Guard zdecydowanie powinien pojawić się na rynku.

Źródło: Coca-Cola

Sewix