Newsweek.pl działa już w nowej odsłonie. Serwis zyskał nową szatę graficzną i dodatkowe kategorie tematyczne, a użytkownicy oprócz nowych treści otrzymają także dostęp do obszernych zasobów multimedialnych.

W głównym menu pojawiły się nowe sekcje z artykułami tworzonymi specjalnie na potrzeby serwisu, a także treści z wydania papierowego Newsweeka, dotąd w Internecie niedostępne. Najnowsze kategorie to m.in. Styl Życia, Podróże, Wino, Sport, a także rozbudowana sekcja Wiedza z wydzielonymi zakładkami: Historia, Nauka i Nowe Technologie. Nowością jest również specjalny dział Tematy, który w intuicyjny sposób gromadzi artykuły, materiały wideo i zdjęcia dotyczące najbardziej popularnych wydarzeń w polityce, kulturze, biznesie oraz nauce.

Równolegle z metamorfozą portalu newsweek.pl zmieniła się odsłona serwisu m.newsweek.pl. Mobilne wydanie serwisu, prezentujące treści w wersji dostosowanej do smartfonów, zyskało większy zakres tematyczny i nową grafikę.

Zmiany mają na celu poprawę funkcjonalności i ułatwienie nawigacji po obu serwisach Newsweeka. Zarówno newsweek.pl jak i m.newsweek.pl są teraz jeszcze bardziej przyjazne dla użytkownika.

Aktualnie tygodnik Newsweek jest dostępny na pięciu nośnikach: w wydaniu papierowym, internetowym, w wersji na telefony komórkowe, na tablety Samsung oraz na iPada.

źródło: Newsweek

Kan