Jesteś tutaj:-, Newsy, Rynek, Tablety-Komputronik podpisał umowę dustrybucyjną z Apple

Komputronik podpisał umowę dustrybucyjną z Apple

– Komputronik podpisał umowę dotyczącą sprzedaży tabletów marki Apple w swojej sieci salonów. Na mocy umowy tablety iPady będą również dostępne – na korzystnych dla klientów zasadach partnerskich – w internetowym sklepie Komputronik.pl. Dzięki współpracy obu firm w salonach Komputronik pojawią się ponadto wersje demo tabletów, które pozwolą potencjalnym użytkownikom na praktyczne zapoznanie się z możliwościami sprzętu.

Osiągnięte porozumienie z firmą Apple pozwoli nam jeszcze bardziej zwiększyć kompetencje potrzebne do sprzedaży produktów tej wyjątkowej marki. To także kolejny krok, który ma na celu stworzenie najszerszej w Polsce oferty tabletów oraz smartfonów. Chcemy, aby były dostępne w jak najbardziej atrakcyjnych cenach oraz maksymalnie dobrych warunkach obsługi posprzedażnej – mówi Adrian Kantorski, Kierownik Zespołu Komputerowo-Serwerowego w Komputronik.

Obecnie w ofercie Komputronik znajdują wszystkie aktualnie dostępne tablety iPad 2 w kolorze czarnym i białym. Ponadto w salonach polskiej sieci, jak również internetowym sklepie Komputronik.pl, można kupić kilkadziesiąt różnych tabletów najważniejszych na świecie producentów tego typu sprzętu. Przedstawiciele Komputronik SA zapowiedzieli, że wkrótce spółka podpisze kolejne oficjalne umowy dystrybucyjne z kluczowymi producentami tabletów i smartfonów. W ten sposób polscy użytkownicy zyskają dostęp do najbardziej obecnie poszukiwanych produktów IT na jeszcze lepszych, niż dotychczas warunkach handlowych.

Strategia Komputronik, dotycząca tej grupy produktów, jest zgodna z trendami, jakie można zaobserwować na całym światowym rynku. Według firmy Corning (producenta Gorilla Glass, powłoki znanej między innymi z Samsunga Galaxy Tab) rynek tabletów internetowych do 2014 roku wzrośnie aż o 800%. Z kolei analitycy Gartner podali, że w I kwartale br. w Stanach Zjednoczonych sprzedano więcej smartfonów, niż tzw. „zwykłych” telefonów.

źródło:
Komputronik

Kan



Autor |2011-08-04T18:28:56+02:004 sierpnia 2011 18:28|Kategorie: Apple, Newsy, Rynek, Tablety|Tagi: , , , |4 komentarze

4 komentarze

  1. sebi997 5 sierpnia 2011 w 05:24 - Odpowiedz

    I bardzo dobrze moze konkurencja choc troche wplynie na ceny

    • zbyszekswce 5 sierpnia 2011 w 07:59 - Odpowiedz

      jaka konkurencja? Nigdzie iPad2 nie zszedł poniżej 1999zł za wersję 16GB bez 3G. Ten towar tak dobrze się sprzedaje, że nikt nie obniży jego ceny – bo po co? Najbardziej podobała mi się ostatnio akcja jednego z marketów – kiedy była wyprzedaż komputerów bez Vatu – iPady po prostu poszły do magazynu :), żeby przypadkiem ktoś nie próbował kupić taniej 😉

  2. Marc90 5 sierpnia 2011 w 08:51 - Odpowiedz

    Może chcą dotrzeć tam gdzie nie mogą otworzyć swojego salonu? Komputronik ma przecież całkiem sporą sieć sklepów.

    • zbyszekswce 5 sierpnia 2011 w 09:16 - Odpowiedz

      Co Ty kurcze gościu piszesz? Po pierwsze Komputronik od dawna sprzedawał iPady 1 i 2. Po drugie większość szanujących się sklepów z elektroniką iPada 2 miało w ofercie tak szybko jak tylko dostawa dotarła do Polski. Po trzecie jedyną korzyścią z takiego układu będą być może lepsze ceny i lepszy serwis gwarancyjny.

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.