– Komputronik podpisał umowę dotyczącą sprzedaży tabletów marki Apple w swojej sieci salonów. Na mocy umowy tablety iPady będą również dostępne – na korzystnych dla klientów zasadach partnerskich – w internetowym sklepie Komputronik.pl. Dzięki współpracy obu firm w salonach Komputronik pojawią się ponadto wersje demo tabletów, które pozwolą potencjalnym użytkownikom na praktyczne zapoznanie się z możliwościami sprzętu.

Osiągnięte porozumienie z firmą Apple pozwoli nam jeszcze bardziej zwiększyć kompetencje potrzebne do sprzedaży produktów tej wyjątkowej marki. To także kolejny krok, który ma na celu stworzenie najszerszej w Polsce oferty tabletów oraz smartfonów. Chcemy, aby były dostępne w jak najbardziej atrakcyjnych cenach oraz maksymalnie dobrych warunkach obsługi posprzedażnej – mówi Adrian Kantorski, Kierownik Zespołu Komputerowo-Serwerowego w Komputronik.

Obecnie w ofercie Komputronik znajdują wszystkie aktualnie dostępne tablety iPad 2 w kolorze czarnym i białym. Ponadto w salonach polskiej sieci, jak również internetowym sklepie Komputronik.pl, można kupić kilkadziesiąt różnych tabletów najważniejszych na świecie producentów tego typu sprzętu. Przedstawiciele Komputronik SA zapowiedzieli, że wkrótce spółka podpisze kolejne oficjalne umowy dystrybucyjne z kluczowymi producentami tabletów i smartfonów. W ten sposób polscy użytkownicy zyskają dostęp do najbardziej obecnie poszukiwanych produktów IT na jeszcze lepszych, niż dotychczas warunkach handlowych.

Strategia Komputronik, dotycząca tej grupy produktów, jest zgodna z trendami, jakie można zaobserwować na całym światowym rynku. Według firmy Corning (producenta Gorilla Glass, powłoki znanej między innymi z Samsunga Galaxy Tab) rynek tabletów internetowych do 2014 roku wzrośnie aż o 800%. Z kolei analitycy Gartner podali, że w I kwartale br. w Stanach Zjednoczonych sprzedano więcej smartfonów, niż tzw. „zwykłych” telefonów.

źródło:
Komputronik

Kan