UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych w Polsce: telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, wprowadza superszybki modem Wi-Fi, zapewniający dostęp do doskonałej jakości internetu UPC w całym domu. Ofertę wspiera nowa kampania reklamowa.

Chcąc stale zwiększać satysfakcję klientów i spełniać ich oczekiwania, UPC konsekwentnie inwestuje w rozwój i poprawę jakości usług cyfrowych, w tym szerokopasmowego internetu. Dlatego wprowadza na rynek nowy modem Wi-Fi Connect Box, który zapewnia dostęp do wysokiej jakości superszybkiego internetu UPC w całym domu o maksymalnej szybkości do 250 Mb/s. Modem Connect Box działa na dwóch częstotliwościach: 2,4 i 5 GHz. Dzięki temu klient uzyska tę samą prędkość internetu zarówno podłączając komputer kablem, jak i przez sieć Wi-Fi.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy promowanie nowego pakietu usług UPC, zawierającego dostęp do Internetu o szybkości do 120 Mb/s w połączeniu z Telewizją Cyfrową (Pakiet Horizon Select) przez pierwsze trzy miesiące za 99 zł miesięcznie oraz usługi Internetu UPC do 120 Mb/s za 59 zł przez cały okres zobowiązania.
Oferta jest wspierana kampanią reklamową, pokazującą łatwość korzystania i niezawodność domowego łącza Wi-Fi od UPC. Zachęcamy do obejrzenia spotu promującego nową ofertę.
UPC rozwija usługi cyfrowe, by dostarczać klientom najlepszą ofertę. Oznacza to także inwestycje w infrastrukturę. Obecny zasięg sieci przekroczył już 3 mln gospodarstw domowych w całym kraju. W ciągu najbliższych kilku lat UPC podwoi swój zasięg dzięki wielomiliardowym nakładom inwestycyjnym przeznaczonym na rozwój sieci. Dbałość UPC o rozwój i jakość sieci stawia firmę na pozycji lidera w rankingu internetu stacjonarnego według Speedtest.pl.
źródło: UPC Polska
Kan
Dbają o rozwój jakości….kolejny bełkot aby naciągnąć nowych klientów. Najpierw poprawcie przesyłanie danych które obiecujecie np.120Mbps , a jest 100 i mniej. Po WIFI w tym pakiecie to już śmiech na sali i tragedia jednocześnie bo w odległosci 4-5 metrów od ich modemu na nowych 2 laptopach karta ab….ac które są przystosowane do odbioru bardzo szybkich transmisji danych w porywach 42-45 Mbps . Dodam że żadnych betonowych ścian po drodze nie ma.Z ich konsultantem zmieniałem kanały , częstotliwość itp. i dalej d..a zimna. Dodam że test szybkości odbioru/wysyłania przeprowadzony na stronie upc sumuje komunikatem ; połączenie prawidłowe , ale szybkość po WIFI powinna być wyższa; jednak na operatorze to nie robi wrażenia. Po zakończeniu umowy nigdy więcej styczności z tym operatorem. Jeszcze jedno popatrzcie na ich ofertę tv pomijając już jakie kanały oferują i za jak duże pieniądze to przypatrzcie się w jakiej jakości parę jest w hd , ale większość to zwykłe sd Żenada i wstyd za jakość nadawania tej firmy.
Ola boga zamiast 120Mb/s masz 100Mb/s. Przesiądź się na mobilny necik, a będziesz miał przedział między 2Mb/s-70Mb/s średnio 20Mb/s. W technologii DOCSIS operator nie ma zbyt dużych problemów żeby zapewnić prędkości które są zapisane w umowie.
Wzywaj technika i niech sprawdzi okablowanie, wtyki, rozgałęźniki, wzmacniacze. Niech podepnie inny modem, bo twój może być uszkodzony. Routery tego operatora zawsze były słabe do WiFi, może Connect Box z radiem 802.11ac zmieni coś w tej materii. Najlepiej brać od nich sam modem i podpiąć swój router. Ustaw rozgłaszanie sieci na radio 5Ghz i zobacz czy się poprawi. Na Azurewave AW-CB160H 1,3Gb podłączonym do Asusa RT-AC87U bez problemu po lanie osiągam średnio 760Mb/s.
Płacę za oferte która gwarantować ma w/w parametry i takiej oczekuję , a dlaczego mam dokupywać router ? przesiadki nie będzie ponieważ obowiązuje mnie jeszcze długa umowa . Dwukrotne zgłaszanie problemu operatorowi i brak poprawy ( nie chodzi mi tu tak bardzo o kablowe połączenie) powinno w dobrej firmie skutkować wysłaniem technika bez obiecywania w rozmowie telefonicznej że zdalnie usuną tą ; usterkę ; co oczywiście ich przerosło. Zresztą naprawdę szkoda gadać mają na pewno mniej o jednego klienta chociaż wielu osobom pytającym o działanie usługi u tego operatora odradzałem/dzam.
szkoda, ze nie robili takich cudow jak u nich bylem 🙂 chociaz w netii tez teraz nie najgorzej, troszke gorsza oferta ale mniejsze rachunki i telewizja lepsza