Cisco wprowadza do oferty nowe, osobiste urządzenia do pracy grupowej, umożliwiające sprawną komunikację głosową i wideo wszystkim pracownikom biurowym w niemal każdej organizacji.

Nowości Cisco obejmują:

Systemy biurkowe Cisco DX80
Systemy biurkowe Cisco DX80

Systemy biurkowe Cisco DX70 i DX80, czyli rozwiązania odpowiadające potrzebom dyrektorów i prezesów firm, a kosztujące tyle, że można w nie wyposażyć praktycznie każdego pracownika. Oparte na systemie Android, urządzenia DX70 i DX80 zasadniczo upraszczają i ułatwiają codzienną pracę zapewniając jednolity dostęp do wszystkich najważniejszych narzędzi i aplikacji wykorzystywanych w środowiskach wymagających intensywnej współpracy między pracownikami.

Systemy biurkowe Cisco DX70
Systemy biurkowe Cisco DX70

Collaboration Meeting Room, czyli zawsze dostępne miejsce spotkań, zapewniające każdemu użytkownikowi osobistą, prywatną, zawsze dostępną przestrzeń w chmurze umożliwiającą współpracę z innymi osobami przy wykorzystaniu komunikacji wideo.

IP Phone 8800 Series
IP Phone 8800 Series

Cisco IP Phone 8800 Series, wprowadzona na rynek w 15. rocznicę premiery pierwszego telefonu IP marki Cisco. Najnowsze modele to najbardziej zaawansowane i wydajne audio-telefony IP jakie firma dotąd oferowała swoim klientom.

Najważniejsze korzyści dla użytkowników:

  • Bezprecedensowe doznania. Pracujące pod kontrolą pełnej wersji systemu Android i wyposażone w duże, dotykowe wyświetlacze wysokiej rozdzielczości (1080p) w technologii OLED oraz kamerę dokumentową, urządzenia DX70 i DX80 wykorzystują zaawansowaną wiedzę i doświadczenie Cisco w dziedzinie technologii wideo HD, high-end audio, rozwiązań do obsługi konferencji webowych oraz integracji aplikacji biznesowych i internetowych. W efekcie powstał system do pracy grupowej zapewniający użytkownikom doznania, których nie oferuje żadne inne dostępne obecnie na rynku rozwiązanie.
  • Przestrzeń do pracy, którą można dopasować do indywidualnych wymagań. DX70 i DX80 wykorzystują pełną wersje systemu operacyjnego Android, są zbudowane w oparciu o sprawdzoną architekturę i pozwalają na korzystanie z dobrze udokumentowanych bibliotek API. W efekcie pozwalają na łatwe tworzenie nowych aplikacji zgodne ze specyficznymi wymaganiami różnych organizacji.
  • Estetyka. DX70 i DX80 nie tylko eliminują bałagan na biurku, ale dodatkowo charakteryzuje je staranne, estetyczne wzornictwo, które jest doskonałym przykładem zdobywającego nagrody, wykorzystywanego przez Cisco stylu „Scandifornian” (Scandinavian/Californian).
  • Inteligentne technologie. Model DX80 jest wyposażony w nową funkcję Intelligent Audio, która zapewnia skuteczne filtrowanie i eliminację dźwięków zakłócających rozmowę oraz synchronizację obrazu i dźwięku. Osoba odbierająca połączenie widzi i słyszy tylko użytkownika, który je nawiązuje, a dodatkowe dźwięki z otoczenia (na przykład szczekający w domu pies lub rozmawiający obok inni pracownicy firmy) są eliminowane. Dodatkowo, urządzenia wykorzystują wprowadzoną niedawno przez Cisco technologię Intelligent Proximity. Umożliwia ona sparowanie telefonu komórkowego z wykorzystywanym przez użytkownika urządzeniem DX, co pozwala na dostęp do książki kontaktowej i historii połączeń, a także przełączanie bieżących rozmów między tymi urządzeniami. Jest to rozwiązanie podobne do stosowanego w samochodowych systemach głośnomówiących, które mogą współpracować z telefonami.
  • Możliwości współdzielenia urządzeń. Nowe urządzenia są dobrze przygotowane do pracy w środowiskach, gdzie wymagane jest ich współdzielenie przez różnych pracowników. W ich pamięci mogą być zapisywane profile użytkowników. Każdy z nich, po zalogowaniu, uzyskuje dostęp do własnej konfiguracji, książki kontaktów, historii połączeń itd.
  • Inne funkcje terminali DX70 i DX80:
    • Łatwe przełączanie jednym przyciskiem z trybu terminala wideo na monitor PC.
    • Wsparcie dla trybu dwumonitorowego.
    • Możliwość ułożenia w pozycji poziomej i korzystania jak z tabletu również w czasie wideokonferencji, co może być pomocne jeśli np. użytkownik coś rysuje lub zaznacza na ekranie.
    • Możliwość podłączenia z wykorzystaniem WiFi – nie jest potrzebny przewód Ethernet na biurku.
    • Możliwość podłączenia akcesoriów przez Bluetooth.
    • Integracja z kalendarzem i kontaktami.
    • Funkcja telefonu IP – urządzenie jest rejestrowane w Cisco Unified Communications Manager.
    • Wbudowany klient VPN pozwalający na bezpieczne połączenie do sieci korporacyjnej bez dodatkowej infrastruktury.

źródło: Cisco

Kan