Pod hasłem #XperiaLove rozpoczęła się dzisiaj na Facebooku, Instagramie, YouTube i Twitterze nowa kampania promująca smartfony Xperia™, wśród których jest wchodzący obecnie na polski Sony Xperia™ M5. Fani marki mogą nie tylko wygrać smartfon, kreatywnie odpowiadając na główne pytanie kampanii, ale przede wszystkim ‒ obdarować nim ukochaną przez siebie osobę. Wszystko ‒ przy okazji zbliżających się Walentynek.


Prawdziwy fan wie, za co uwielbia swoją markę ‒ mówi Małgorzata Górnicz, Channel Marketing Manager w Sony Mobile Communications ‒ i my chcemy przypomnieć właśnie te cechy. A przy okazji zamierzamy wspaniale bawić się wspólnie z naszymi użytkownikami. Pokażemy ich pasje, ich filmy, zdjęcia, wiersze czy opowiadania. Formuła naszego konkursu pozwala fanom Xperii ujawnić nieograniczone możliwości twórcze.

Odpowiedzi na główne pytanie konkursowe można udzielić w dowolnej formie. Honorowane są filmy, zdjęcia, wiersze, krótkie formy prozatorskie, grafiki komputerowe, w tym GIFy, a nawet oryginalne tweety. Liczy się pomysł! Uczestnicy zabawy mogą wrzucać posty na profilu Sony Mobile PL w serwisie Facebook lub we własnych profilach na Instagramie, Twitterze czy YouTube. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest posiadanie smartfonu Xperia, pełnoletniość i umieszczenie w treści postu lub komentarza hashtagu #XperiaLove. Konkurs trwa do 7 lutego 2016 roku. Laureaci będą mogli wskazać osoby, które Sony obdaruje smartfonami w Walentynki.

Kampania promocyjna prowadzona będzie w serwisach społecznościowych i na portalach internetowych. Towarzyszyć jej będą filmy, wywiady i galerie zdjęć z udziałem ambasadorów marki, w tym między innymi Roberta Wolańskiego, Andrzeja Pągowskiego, Andrzeja Bargiela, Przemysława Tarnackiego. Znacząca część aktywności prowadzona będzie w sieciach sprzedaży ‒ w open markecie i w salonach operatorskich klienci marki uzyskają specjalne rabaty na zakupy produktów, w tym smartfonu Xperia M5, a także gadżety promocyjne.

Produkcją filmów, obsługą social mediów i PR zajmuje się agencja kod ID, stronę graficzną i aktywność promocyjną w Internecie zapewnia Walk, organizację promocji sprzedaży prowadzi Greenmark, za zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy MediaCom. Kampania promocyjna potrwa co najmniej do końca marca 2016 roku.

Film inaugurujący kampanię

źródło: Sony Mobile

Kan